BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1764
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas simp »

Jesper kirjutas:

Häda on selles, et nad tegelikult vist ei pea aktsepteerima teise riigi üksiktüübikinnitust, vaid see on kõigest rangelt soovituslik. Noh ja kui peaks juhtuma, et somm ei hakka üldse mingi tüübikinnitusega jamama vaid lööb plaksti passi 3 kohta ja L4 nagu tegelikult peabki, siis seda tagasi regades oled sa täpselt samas angaaris ja täpselt sama lõhkise küna ees kui enne - veel vähem on Maanteeamet kohustatud passi väljastama samade andmetega, mis välisriigi passis kirjas, nad on ikka ise ju maailma kõige targemad seal istmeid üle lugema ja tollipulgaga vehkima.

Ehk siis enne uisapäisa tormamist tuleb kindlaks teha, mis paberi sealt Soomest potentsiaalselt üldse saab, ning mida selle kohta kohalik seadus ütleb.

Teises EU riigis registreeritud sõiduki peab ka siin registrisse võtma. Pmst ainus võimalus keeldumiseks on tõsine oht rahvatervisele või -turvalisusele.

Euroopa kohtust läbikäinud teema. C-294/08

(Tšehhi Vabariigi) Seaduse nr 56/2001 artikli 35 lõigetest 1 ja 2 tuleneb, et kasutatud sõidukeid, millele mõni teine liikmesriik on väljastanud vastava sõiduki tüübi osas ette nähtud tehnilistele nõuetele vastavuse tõendi, kontrollitakse alati uuesti Tšehhi õigusnormide alusel. Komisjon leiab, et selline lähenemisviis on vastuolus kaupade vaba liikumise põhimõttega, mille kohaselt tuleb ühe liikmesriigi õigusnormide kohaselt turule viidud kaupu lubada kõigi teiste liikmesriigi turgudele. See, et Tšehhi õigusnormides ei arvestata mõnes teises liikmesriigis läbi viidud sõiduki tehnoülevaatuse tulemusi, on vastuolus nõukogu direktiivi 96/96/EÜ artikli 3 lõikega 2.

ja SEC/2007/169 3.3.1 b)

However, national approval procedures for motor vehicles which have already obtained a national approval in another Member State and for motor vehicles that were already registered in another Member State, must comply with Articles 28 and 30 of the EC Treaty. According to the jurisprudence of the Court of Justice, the existence of such national procedures is, as such, not necessarily contrary to these Articles.

Yet, these approvals must at least fulfill the following procedural conditions to comply with Articles 28 and 30 of the EC Treaty (17):

(b) such procedures may not duplicate controls which have already been carried out in the context of other procedures, either in the same State or in another Member State. It follows that national authorities are not entitled to require technical tests when those tests have already been carried out in another Member State and their results are available to the authorities, or at their request may be placed at their disposal. This requires an active approach on the part of the national body to which an application is made for approval of a motor vehicle or recognition, in that context, of the equivalence of an approval certificate issued by an approval body of another Member State. Further, such an active approach is also required, where appropriate, of the latter body, and in this respect it is for the Member States to ensure that the competent approval bodies cooperate with each other with a view to facilitating the procedures to be followed to obtain access to the national market of the importing Member State

Viimati muutis simp, 16 Veebr 2018, 15:38, muudetud 3 korda kokku.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”