BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

simp kirjutas:

Ehk siis, peab esinema tõsine oht rahvatevisele. Kui sõiduk pidurdab, nõutud tingimustel, välismaa passis oleva täismassiga, siis puudub oht rahvatervisele.

Aga üldiselt on see edasi-tagasi solgutamine pigem selline backup plaan. Samas on niimoodi tehes rohkem võimalusi kohtuväliseks lahenduseks. nt SOLVIT.

Super seltskond siin ikka :bsmile:

Just, edasi-tagasi asi on backupiks ja õnneks suhteliselt kindlapeale variant, et saab järgmisel hooajal sõita ka.

Aga prioriteet on Eestis asi niimoodi selgeks vaielda, et kui järgmine kord tuleb avaldus Maanteeameti lauale sõiduki ümberehitus L3e->L4e registreerida, siis kõik, nii ametnikud kui ümberehitaja, teavad, mida teha ja sõiduki registreerimisele kuluv aeg ei ületa standardseid ajaraame. Lisaks, keegi ei pea käima mööda õiguskantslerit, MKM-i, tehnoosakonna pealiku ja variandina veel hetkel ka Maanteeameti peadirektori kabinetti kuni kohtuni välja, et asi normaalselt tehtud saaks.

Aga see, mis siin toimub on mõnus crowdsource'ing... isegi kui keegi puhast huumorit vahele tahab pakkuda...



Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”