BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

morse kirjutas:

Kui sa siin juba tuuleveskitega võitled ja lõpubosside kabinettides käid, siis oleks äge kõrvalsaadusena once and for all selgeks teha, kas ma siis pärast korvi dokumentidesse regamist võin soolona sõita või mitte... :mrgreen:

aga kasutaja simp saab 10 punkti juriidika ja kasutaja jesper selle boksiidihunnikust toodetud bussi eest! :bsmile:

Selle kohta on üsna lihtne teha veel üks ametlik infopäring info@mnt.ee, millele nad peavad 5 tööpäeva jooksul vastama - küsida, kas võib ja viiteid regulatsioonidele juurde. Aga minu arust on suht selge - võin sulle vajadusel ka konkreetse ametniku nimega e-kirja anda, mille saad ilusti oma dokumentide vahele panna :).

Mis aga praegusesse vaidlusess puutub, siis praegu on minu arvates lahendada veel see massi küsimus (kui piduri küsimus ei ole ammendavalt lahendatud, siis me ilmselt lihtsalt ei räägi sama keelt ja ei ela samas dimensioonis). Tundub, et seda saab lahendada läbi mõiste "eraldi seadmestik" või "separate technical unit", kuna haagiseks ei taheta seda külgHAAGIST kategoriseerida, ja võib olla see ei olegi korrektne, sest eeldaks külgkorvile oma numbri andmist ja eraldi registreerimist. Eraldi seadmestik on aga konkreetsele sõidukitüübile paigaldamiseks mõeldud "kaadervärk", millele saab anda eraldi tüübikinnituse.

17) „eraldi seadmestik” – seade, mille kohta kehtivad käesoleva määruse või selle alusel vastu võetud delegeeritud õigusakti või rakendusakti nõuded ja mis on ette nähtud sõidukile paigaldamiseks selle osana ning millele võib anda eraldi tüübikinnituse, kuid seda ainult ühe või mitme konkreetse sõidukitüübi suhtes, kui nendes õigusaktides on selline tegevus selgesõnaliselt sätestatud;

Ehk siis nüüd tuleb Maanteeametile koostada ilus juhend, viidetega kehtivatele ning kohalduvatele direktiividele ja määrustele, kuidas anda konkreetsele külghaagisele eraldi tüübikinnitus, milles on toodud eraldi seadmestiku mõõtmed, mass, kandevõime jne. Ja siis need kaks ilusti passis kokku liita - selliselt ei ületata tootja poolt ületatavaid masse, sest sõidukil on üks tootja (ja tema poolt antud massid) ja eraldi seadmestikul (külghaagisel) eraldi tootja, mõõtmed-massid-kandevõimed.

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”