BMW K100LT HACK


Carl
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2006, 14:40
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 2 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas Carl »

Kas sellele päringule tuli mingi adekvaatne vastus ka? Vabandan kui see on tekstist juba läbi käinud.

Spoiler
PhunkT kirjutas:

Siis esitasin neile veel ühe infopäringu, millele vastus peaks tulema esmaspäeval-teisipäeval:

PIKK TAUSTAKIRJELDUS EEMALDATUD LOETAVUSE HUVIDES

Järeldused:

  1. Mõnest mulle mitte teadaolevast seadusaktist, regulatsioonist või protseduurist tulenevalt on lugenud Maanteeamet 153 kg kandevõime BMW K100RS (XXYY) puhul piisavaks, et registreerida see 3-kohalise L4e kategooria sõidukina.
  2. Mootorratta BMW K100RS (XXYY) puhul on ümberehitus teostatud selliselt, et külghaagisel on toimiv pidur ning see on eraldi pidurilingist aktiveeritav, mida ei ole Maanteeamet käsitlenud sõiduki pidurisüsteemi ümberehitusena. Muul juhul ei vastaks sõiduk Tehnonõuete lisa 2 punktile 6.

INFOPÄRING:
Kas juhul, kui teostada kõnealusele BMW K100LT-le, VIN-kood: NNNNNNNNNN, järgmised modifikatsioonid, võimaldaks Maanteeamet registreerida sõiduki 3-kohalise L4e sõidukina:

  1. Eemaldada eelpoolmainitud raskem piduriteta Dnepr külghaagis.
  2. Lisada Dnepri külghaagise asemele 1977. aasta IŽ Jupiter 3K küljest võetud trossimehhanismiga trummelpiduriga kergem külgkorv.
  3. Kinnitades raami muutmata külgkorvi raamile pidurit eraldi käitav jalgpiduri link.
  4. Saavutada ümberehituse tulemuseks tühimass (Metroserdi poolt ametlikult dokumenteeritud) kuni 327 kg ja kandevõimeks vähemalt 153kg.

Kui ei, palun tuua välja miks? Samuti palun selgitada, kuidas oleks võimalik teostada ümberehitus selliselt, et sarnaselt mootorrattale BMW K100RS (XXYY) see samade parameetritega 3-kohalise L4e kategooria sõidukina registreeritaks?

Eks paistab, mis sellele vastus tuleb - kuna on ilusti öeldud, et võrdluse aluseks ei saa võtta, sest teine korv oli valmistatud teise tootja poolt (WTF?) ja oli kergem, siis kui need puudused kõrvaldan, peaks saama võrdluse aluseks võtta.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”