Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 971
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 70 korda

Re: Suzuki V-Strom DL1000 '02 - Martinez

Lugemata postitus Postitas KIBU »

StreetMoto kirjutas:

Ikka lubatud vahemiku ülemisse otsa pead sättima, sest klapivahed lähevad aja jooksul väiksemaks, mitte suuremaks. Klapid kuluvad lihtsalt pessa sisse. Ja kui mõõdad, siis loogika on selline, et kui näiteks 0,15mm kaliiber läheb lohvkalt vahele ja 0,20 enam mitte, siis mõõdetud vahe on 0,17-0,18. Sealt edasi pead siis arvutuse tegema.

Antud juhul tuleb regullida kuna vahed liig suured ju. siiani koguaeg suuremaks läinud mitte väiksemaks. millal nad väiksemaks hakkavad minema?
mul on küll boxer mootor mitte V kuid olen pea 50000 km läbisõidu jooksul klapivahesid mitu korda mõõtnud ja alati on muutus "suuremaks" suunas. viimane kontroll andis kah suuremad vahed kui kohe peale seibide vahetust. panin pigem "min" poole lähedale. ehk et kui sättida võimalikult max mõõdu lähedale oleks varsti jälle "max"- is ju? millal need vahed väiksemaks hakkavad minema?
bokseril soovitatakse mõlemad pead võimalikult ühesuguste vahedega teha. pidavat ühtlasemalt käima. huvitav kas v mootoril kah?



5248653

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”