Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 988
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #271 Postitas MarekM » 02 Veebr 2018, 16:32

Viitsid, pane teinekord kirja, mida kõike pidi tegema, et see tlr'i velg alla istutada. Tahaks enda omale ka sips jämedama velje alla pista tulevikus.


フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 563
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 38 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #272 Postitas cossie » 02 Veebr 2018, 22:30

Tolle ajastu kohta on üsna rahuldava kujuga saba. Kuna ennast ei häiri ja istuda on mõnus, siis niipea kärpida ei plaani :ner:

Selle velje kohapealt täpsustan siis kui saab kõik ilusti sobima. Hetkel on kuidagi niisama all et saaks liigutada
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 563
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 38 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #273 Postitas cossie » 03 Mär 2018, 00:23

Veits madal sai 8) Täpsem protsessi kirjeldus tuleb hiljem...
Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 563
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 38 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #274 Postitas cossie » 05 Mär 2018, 17:56

Ja nüüd kogu protsess lähemalt....
kiige pikkus tõttu oli vaja ka pikemat ''torque arm''i, maakeeli siis seda varrast mis hoiab tagumist supporti paigal. Ei hakanud originaali pikendama, kuna võib veel vaja minna. Vaja oli nelikant toru ja 3mm materjali

Pilt

sai pisut voolitud, puuritud, painutatud, keevitatud ja valmis ta oligi

Pilt

Tuba soojaks ja värv selga...

Pilt

Paar nädalat said rahus soojas ruumis kuivada ja sai hakata kokku laduma...

Pilt

Enne maas ja kuivalt, et kas arvutused said õiged... Kusagil läks ikkagi midagi valesti, sest kui tagaratta võll 100nm kinni tõmmata, siis hakkas midagi vaba pöörlemist takistama. Peab järgmine kord lähemalt uurima, seega ei julge veel pukside mõõtusid avaldada :bsmile:

Pilt
Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 563
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 38 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #275 Postitas cossie » 13 Mär 2018, 16:31

Nüüd on tagaots täiesti koos ja liigub vabalt, mingi kala oli keti liiga pingul olemsie ja piduri pealejäämisega. Nüüd võib mõõtusid avaldada....

Hammaka kandurilt sai maha treitud 5mm sealt kuhu hammakas istub ja samuti keskelt väljaulatuv osa kuhu tihend ja laager istuvad. Tihendit enam kasutada ei saa, peab lootma kinnisele laagrile

Pilt

Supporti kinnituselt, väljapoolt 6mm maha, või siis no lameda osaga tasa

Pilt

Ja kolm vajaminevat puksi. Kõik laagrid jäävad originaalid

Pilt
Viimati muutis cossie, 13 Mär 2018, 18:35, muudetud 1 kord kokku.
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 988
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #276 Postitas MarekM » 13 Mär 2018, 18:25

Jäi nüüd kahe silma vahele, kas sa treisid uue võlli, või vahetasid Tlr'i velje seest laagri ära? Kusagilt on nagu meelde jäänud, et bandiidil ja tlr'il on võllid erineva jämedusega.
フーリガン
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 563
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 38 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #277 Postitas cossie » 13 Mär 2018, 18:33

Võll jäi banditi oma 20mm. Tlr'i võll on 32mm. Veljele jäid originaalmõõdus laagrid sisse. Puksid lähevad nö otsapidi võlli ja laagri vahele, ükski laager ei istu otse võlli peal
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Põhja Siil
Postitusi: 166
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #278 Postitas Põhja Siil » 14 Mär 2018, 00:57

Kuna ise hiljuti värvisin enda ratta tagakiiget, siis küsimus: mis värvi kasutasid?
Ise kasutasin "wheel paint", kuid kahtlen et see oli parem valik

Tort
Postitusi: 1361
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 75 korda

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #279 Postitas Tort » 14 Mär 2018, 04:59

Kõige lihtsam, odavam ja kestvam variant on ilmselgelt laagrid välja, lahusega puhtaks ja pulbrisse.
Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1291
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 161 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #280 Postitas RasmusL » 14 Mär 2018, 06:12

Põhja Siil kirjutas:Kuna ise hiljuti värvisin enda ratta tagakiiget, siis küsimus: mis värvi kasutasid?
Ise kasutasin "wheel paint", kuid kahtlen et see oli parem valik


Mina nt värvisin enda ratta tagakiige tavalise mustaga ja peale 2-komponent lakk. Mõlemad siis spray purgist. Jääb tugevam kui pulber, kuna pulbervärvi miinuseks on see, et kui kivi saab siis reeglina värv läheb tükina kohe lahti. Vb aitaks pulbri puhul siis see, et kui laseks pinna korralikult karedaks enne liivaga.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 563
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 38 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #281 Postitas cossie » 14 Mär 2018, 06:21

Ma katsetasin aerosoolis hammerite. Katab ilusti ja läigib ka, aga üsna nõrguke tundub. Tükid sai lihtsalt 300 paberiga enne karedaks tehtud, velg käis klaaskuulis eelmist pulbrit eemaldamas
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 563
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 38 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #282 Postitas cossie » 24 Apr 2018, 12:39

Nüüd võib öelda, et ratas on selleks kevadeks valmis saanud ja paarsada testikilomeetrit läbinud. Sõitude käigus tulid välja muidugi mõned probleemid.
Esiteks oli tagaots ikkagi liiga madal meie teede jaoks. Nimelt summuti tagumine ots kraapis paremkurvides ebatasasute korral maad, mis ei julgusta väga kallutamist :D Selle kevade jooksul olen valmis vorpinud 3 jooksu ''konte'' et kõrgus paika saada.
Teiseks on nö ajutiselt laiuse proovimiseks alla ostetud kasutatud tagarehv väga libe (metzeler marathon), ilmselt selle tõttu et tegemist on cruiser tüüpi rehviga, alguses arvasime, et pidamise puudumine on tingitud pikast kiigest ja madalast temperatuurist, aga ei. Samas on üsna lahe 100 pealt möödasõitu teha nii et kumm all põleb :mrgreen: Uus sportlik rehv on juba olemas ja ootab kuni eelmine otsa saab.
Juhitavus on ka oluliselt tuimem kui varem, seda põhjustavad ilmselt asjaolud, et teljevahe on pikem, madalduse tõttu on esihargi nurk laugem ja tagarehv on üsna lameda kumerusega.
Mõned rikked on ka avaldunud: Toorega külmkäivitus on jälle nöökima hakanud, mingi aeg töötas nagu peab, aga nüüd jälle ei tohi toorest puutudagi, muidu uputab silindrid üle. Loodan, et see muutub uute ujukinõelade paigaldamisega. Samuti on hakanud kergelt lekkima ka õliradikas, tundub et ribide vahelt ja lappima pole seda mõtet hakata.

Pärnus näeb :bsmile:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 674
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: -
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #283 Postitas Andrea » 24 Apr 2018, 13:36

See rehv on junn tõepoolest. Kui sul 240-ne, siis soovitaks panna Michelin Power RS-i, hea pehme rehv ja peab suht OK-lt vastu kah.
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> ?
Kasutaja avatar

Teema algataja
cossie
Postitusi: 563
Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
Tsikkel: B-12T
Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
Tänanud: 55 korda
Tänatud: 38 korda
Kontakt:

Re: Cossie ''Mildly Modified Bandit''

Lugemata postitus #284 Postitas cossie » 24 Apr 2018, 14:36

rehv on 200 ja uus on Avon storm 3D
Pilt M: banditi bellypan, R1 amort ja muu kola




Riga 13 -> Voshod 3m -> GPX 600R naked -> GSX-R 1100 naked/fighter -> GSF 1216 Turbo + Voshod 3M




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist