Triumph Tiger 800 (uue tsikli ostumõtted) → Re: Triumph Tiger 800

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Triumph Tiger 800

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

M.T. kirjutas:

No ma ei tea. Mäkk kiitis ratta nii üles, et see tundub juba raudselt kahtlane :mrgreen:
Peaks nüüd enda ratast mõõdukalt kiitma ja siis elegantse lükkega müügipakkumise teemaalgatajale tegema vist :roll:

Alati on väga kahtlane, kui keegi millegagi rahul on. Eriti käib see eestlaste kohta. Kui eestlane ei vingu ja naeratab siis üritab raudselt midagi müüa või siis tasuta saada.
Kuigi, alternatiivreaalsuses eksiteerib veel üks võimalus: äkki ongi hea ratas? :lol:

Ma ei salgagi, et üritan mehele maha müüa "Triumph Tiger 800 ideed", ma olen selle tsikliga rahul (väga). Olen vähemalt kahele mehele selle mõtte "maha müünud" ja kumbki neist ei piiksu, et halb või keskpärane valik oli. Üks neist kaalus enne Tiigrit tsiklisõidust loobumist, sest oli kogu eelneva sõitnud valede ratastega ja ei suutnud sõidust mõnu tunda. Tema teiseks valikuks oli ka muide Vström aga pärast Tiigriga sõitu ta sellest mõttest loobus.

Snowhite kirjutas:

Mine ja proovi seljas ronida. Proovi ära kohapeal nihutamine ja kuidas materjal ja istumine sobib sel hetkel. Jah, kõike saab kohendada - aga ma olen alati kõigile oma klientidele ütelnud, et kui midagi häirib juba algul, siis pikemal pidamisel või sõidul on see lihtsalt vaev ja ei tunne seda õiget mõnu oma rattast.

Jep, Tiigril on kaks asja: sadul, mis vajab kas comfot versiooni või ümbertegemist ja tehase tuuleklaas, mis on allapoole igasugust arvestust. Tagaamort väärib ka olulist laitust aga sellest saad aru alles siis, kui oled piisavalt sõitnud (tegelikult on ta siiski parem, kui minu eelnevatel tsiklitel).

Snowhite kirjutas:

V-strom on müügijutus selline "kindel valik". Veidi nagu Mac ütleb, et on igav. Aga suhteliselt igiliikur. Maantee peal sama hea kui mnt gs 1200 ja kindlasti selline 70/30 ratas.

On tõesti igavene. Kui sul on vaja koormamuula siis V-Strom on väga hea valik. Kui eelistuseks on pigem vene traavel (no antud juhul siiski vist briti tiiger) siis Tiger 800 on sinu uus lemmik.

Snowhite kirjutas:

Triumph on maitsekas ja selles hinnaklassis on juurde tekkinud kindlasti ka juba 19tollise esirattaga ktm-i adventured, mis veidi teise maitsega aga mõnele sobivad vb rohkem.
Põhiline on, et käiksid mitme erinevaga enne natukenegi "deitimas" kui ennast pikemalt siduma hakkad. Siis on hilisem kooselu oluliselt rõõmsam.
:bsmile:

Jep, Triumph on tõesti päris kena stiiliga, maitsekas ja piisaval määral cool nii konkreetse tsikli, kui ka margina üldiselt.
Kui tahad tsikli otsas kõõluda siis Motodepoo lubab seda lahkelt teha aga saad tulla ka minu juurde garaaazi - ma luban Tiigri otsas kõõluda, sadula asendit seada ja masinat edasi-tagasi veeretada, et tunnetus saada. Lisaks vastan kõikidele küsimustele oma kogemuse ja teadmiste baasilt ning räägin sind lõpetuseks natuke surnuks ka (võib-olla).

Tiiger800 kirjutas:

Niikaua kui ma pilte vaatasin ja googlit lugesin, olin üsna kindel, et valin Tiigri. Aga kui 1000 V-stromi otsa ronisin, tekkis seal palju parem tunne kui XC800 otsas.

Jep, Ström on palju mugavam (muulad ongi mugavamad kui traavlid) aga ega ta palju hingele ja meeleolule anna. Ström on selline rahulik (vanainimese?) masin, Tiiger märkimisväärsel agressivsem. Ström on masin mida mina klassifitseeriks "kilomeetriõgijaks".

See konkreetne Strom pole halb masin ning eeliseks on varustusaste, mis on parem, kui valiku all olevatel Tiigritel. Lisaks tuleb kohvriring, mis juurde ostaes maksab ca 1-1.5K€. Ström on väga lihtne ratas sõita. Sellest tulenebv ka tema "igavus", seal ei ole midagi ootamatut ega nihkes. Üllatustevaba aga samas ka inspiratsiooni mittepakkuv. Mootor on pigem tuimapoolne, juhtseamded (sidur, pidur) ülikergelt liikuvad, isteasend "lõdvestunud", lenksu pööramimne ülineutraalne (pigem on tunne, et tsikkel sõidab ise). Kui tahada teha 600km otsa mööda kiirteed siis Strom on raudselt parem valik kui Tiger. Samas, kurvilisel ja käänulisel teel küsid sa pigem Tiigrit.

Kui ma mõnd aastad tagasi ratast otsisin, siis mul olid valikus Kawasaki Versys, Suzuki V-Strom ja Yamaha TDM 900. Valisin Veryse kui kõige "lõbusama". Paar aastat hiljem, kui tahtsin ratast, mis suudaks vedada vaevata kahte sõitjad proovisin uuesti Strömi. 3 kilommetri pikkusest ringist piisas, et aru saada: see pole mulle.

PS. Tasub silmas pidada, et ma pole teab mis vilunud ja agressiivne sõitja. Ma sõidan enam-vähem nagu sinu vanaema (võib-olla tiba paremini aga sa saad mõttest aru küll).
PPS. Parafraseerides Rooma riigimeest Cato vanemat: "ja muuseas, ma arvan, et osta tuleb Tiiger".

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”