Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Küsimused: DynoJet PCV & AutoTune
Dusterx kirjutas:kas rataste originaal targetmapid ka kusagil näha on, ehk siis kuhu sihiti ennem muudatusi? Kui näeb, siis olenemata modidest, ainult seguga mängimisest mingit trastilist võitu ei tule nagunii, peaasi, et nälgas pole ja ei detoneeri. Kui originaaltargetid kuidagi kättesaadavad on, siis klooniksin ise need ning autotunega ajaks asja nii paika kui vähegi kannatab.
Ei tea, kas sain õigesti aru sinust, kuid igaks juhukt täpsustan - PC ise pole aju-ECU, kuhu sa kütusekaardi sisse kirjutad. See on "seade" mis korrigeerib ratta enda ECU kütuse kaarti, ja erineva gaasi/pöörete ajal muudab pihusti lahtiolemise aja.
Ratta originaal targetmap leidmine on vist üsna raske, ja kas pigem annab ettekujutuse kuidas see asi peaks tootja arvates väljanägema. See kindlasti on mingi keskmine tulemus et oleks piisavalt võimas ja samas mitte kõige suurem kütuseröövel. Samas, tänapäeval on ka loodusekaitse mängus. Mina tean kindlalt, et mina selle ala proff pole, ja seepärast ongi see minu jaoks rohkem mänguasi.
Minu arvates, dyno peal seadistajad ka rohkem teevad asja oma teadmiste ja kogemuste põhjal, kui nii et uurivad tehase targetmäppe ja siis üritavad selle järgi paika ajada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.