Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine
Re: Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine
Schizo kirjutas:franz125 kirjutas:Kui mööda ei pane siis enne 2004 a.toodetud või regatud rattad ei vaja tüübikinnitust.
Tegemist 2004 aasta rattaga
Enne 2004 aasta sõidukitega ei tohiks olla mingeid muresid kui masin on tehase konditsioonis ja reaalselt korras. alates 2004 on kindlasti vaja teha tüübikinnitus, mida teeb Maanteeameti ekspert sinu esitatud dokumentid,talle kättesaadava tehoinfo alusel. Kui on eelnevalt analoogne sõiduk registris siis on ka tüübikinnitus olemas. See ei tähenda, et samasugune sõbra ratas on registris olemas, et siis on ka vajalik tüübikinnitus olemas. Sõidukid on reaalselt nii erinevad ja omanäolised nagu nad pealt paistavad, seega on tüübikinnitused erinevad. Sama aasta usakatega (kõik peale eu turu sõidukite) on vaja testid teha ja need maksavad, täpsemat infot teavad need kes usakatega tegelevad. Usakas võib olla ka Honda 1800VTX või GL, Kawa VN1500,Suzu VL1500,jne. Kui spidol on miilid ja esimesed parktuled põlevad kollasena on ilmselge et tegemist pole eu sõidukiga, ...usakas.
Kui on samal teemal küsimusi siis... info@mnt.e
Loe lisaks. https://www.mnt.ee/et/soiduk/tuubikinnitus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.