Kummiventiili töökindlusest → Kummiventiili töökindlusest

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Kummiventiili töökindlusest

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

will111 kirjutas:

mis teevad L kujulise metallventiili paremaks või sobivamaks tavalisest sirgest nokust?

Väga kiirel sõidul tsentrifugaal jõud rebib seda tila selliselt, et on võimalik leke ja rõhulang.
See on küll esimene puusalt lastud versioon mitte tarkuse presentatsioon

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”