Kummiventiili töökindlusest → Kummiventiili töökindlusest


Teema algataja
will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Kummiventiili töökindlusest

Lugemata postitus Postitas will111 »

Iga ventiil võib hakata lekkima, ja on ka hakanud...sõltumata täiesti sellest, kas sõidetakse rinkal või mitte. Tsentrifugaaljõud ei ole kohe absuluutselt mitte rinkaspetsiifiline asi ning ei mõju seal kuidagi otseselt teistmoodi kui tänaval sõites. Ka keskmised kiirused ei pruugi olla niivõrd erinevad kui mõnel tänaval sõites. Rehvi vahetades ei vahetata ega näpita tarbetult ventiili. Ja tsüklid siiski mõjuvad peaasjalikult rehvile, mitte niivõrd ventiilile, mis on suure alumiinimradika keskel püsti. Pealegi on ka metallventiilil ikkagi KUMMIST tihendid, mille üks ja ainuke eesmärk ongi - ülla ülla, õhutiheduse tagamine :) Ma ütleks, et neile mõjuvad needsamad tsüklid sel juhul laastavamalt kui kummiventiilile.

Ühesõnaga, need argumendid siinkohal ei päde minu silmis. Aga ei hullu, eri arvamusele jäämine pole maailma lõpp :D Üks asi siiski veel, miks see metallventiil justnimelt L kujuline peab olema seal rinkal, et mida see täpsemalt annab? muudab ja ventiili pikemaks, raskemaks, sama tsent.jõud hakkab sellise kujuga ventiili painutama palju imelikumas suunas kui sirget ventiili.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”