BMW K100LT HACK
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Oi ma loodan, et see aparaat lõpuks nii palju rõõmu ka pakub, et see kõike seda aja-, raha ja närvikulu kompenseeritud saab.
Täna suhtlesin Soome maksuametiga. Teadupärast tuleb maksta Soomes ka sõidukite pealt igasuguseid huvitavaid makse. Minu ratta puhul ütles tuttav kohalik tsiklispetsialist, et võiks jääda ca 100 EUR kanti (no loodame, kuigi tundub väga optimistlik). Samas, seda arvutatakse mingi teadmata valemi alusel (küsisin maksuameti infotöötaja käest valemit, ei teatud öelda ), võttes arvessse sõiduki vanust, läbisõitu, seisukorda, kubatuuri, turuväärtust jne. Kuna minu ratas on üle 30 aasta vana, külghaagisega ja haruldane suht (tegelikult K ei tohiks olla Soomes üliharuldane, aga K koos korviga selgelt on), siis selle arvutamine võtab aega eeldatavasti 1-3 kuud. Enne seda sõiduki registreerimistoiminguid lõpuni ei viida, antakse ajutised numbrimärgid, mis kehtivad Soomes, Rootsis, Taanis ja Norras (imelik). Ehk siis... Pärnu paraad on üsna ebatõenäoline, jaanipäeval ümber lõkke sõitmine tiba tõenäolisem.
Kas tõesti võib olla nii, et need numbrid on mingid Põhjamaade-kesksed? Soome ju ikka täitsa päris EU riik?
Ma arvan, et ma saan tutika Urali raha selle asja sisse ära matta ikka lõpuks . Aga lohutan end sellega, et klapireguleerimise välp on 10 korda pikem kui Uralil ja täislastis jaksab mäest üles ka minna maanteekiirusel .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.