BMW K100LT HACK
-
Teema algataja - Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: BMW K100LT HACK
Seni kuni Soome maksuamet mõtleb välja, palju ma neile selle 30-aastase ratta kasutamise eest võlgnen, mõtlesin, et võtan ette planeeritud hooldustööd - käisin esimesed pidurid üle (puhastus, kolvid liikuma), sain vibrast peaaegu lahti. Ilmselt ketaste kallale ei pea minema. Uus rehv ja esimesed rattalaagrid ja võiks täitsa mõnus olla juba.
Tutvustasin koerale ka lõpuks ratast ja tegin väikse tutvustava parklatiiru. Tundub, et meeldis rohkem kui Jupiter .
Täna võtsin lahti tagumise otsa. Uus hyperpro vedru peaks lähipäevil jõudma, naabrimehel oli üle üsna värske Mitas E-07 minu mõõdus. Need lähevad külge, tagapiduri sadula käin ka üle. Kui Soome riigiga asjad aetud, siis lähevad ette ja korvile ka uued rehvid ning hooaeg võib alata.
Aga koperdasin takistuse otsa. Ise välja ei mõtle ja manualist ei leia - mis loogikaga need originaal K100 amorid pulkadeks käivad? Kuidas vedru vahetada? Võib olla asi hästi lihtne, ehk keegi siit teab.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.