Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Lugemata postitus Postitas Kauri »

Omal ajal sai nendega ikka päris mitmeid hooaegasid käristatud, tõsi küll soolona.
Ausalt öeldes ma mõtlen suht tihti tagantjärgi, et krt milleks oli vaja maha müüa. Peale seda kui sain elektronsüüte peale ja korralikud karpad külge, siis muresid ei olnud väljaarvatud 1 kord aastas.
Mul lasub mingisugune tõeline karmavõlg Jõgevatreffidega seoses. Absoluutselt iga kord kui ma olen seal käinud oma rattaga on midagi juhtunud ja keegi sõpradest on varuosadega aidanud. Küll põles genekas maha, siis jooksid Aegviidu tanklast saadud sita kütuse tõttu vasaku silindri klapid juhtpuksidesse kinni, siis kukkus vahetult enne Trefi väravat vasak silinder küljest (hülss purunes kinnituskõrvadest ca 1,5 cm eemalt ja kogu silinder koos karburaatori ja muu juurdekuuluvaga seal küljes peksis vastu jalga). Esimesel Uralil oli keegi väntvõlli tagumist simmerit vahetanud ja miskit läks seal tuksi, seega TLN-Jõgeva-TLN kulus u. 8 liitrit mootoriõli. Tagaistuja nahkpüksid on ilmselt tänaseni maailma veekindlaimad ja pehmemad. PS kõik need asjad leidsid aset erinevatel aastatel...
Aga peale Jõgeva naljade ei ole küll meelde tulnud rohkem apsakaid. Suvised paarud jäid tol aja kuskile 10-15 tuhande km kanti.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”