Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel

Kasutaja avatar

Teema algataja
simp
Postitusi: 1764
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel

Lugemata postitus Postitas simp »

urmas66 kirjutas:

Minu teada ei pea EU-s volitatud margihoolduses käima,et garantii säiliks.See puudutab kõike,mitte ainult tsikleid. Võid lausa ise kodus hooldust teha,aga pead järgima hooldusjuhendit ja kasutama tootja poolt aktepteeritud materjale-tööriistasid ning dokumenteerima oma tegevused(hoolduspäevik). Sellest oli Discovery või mingi muu sati kanali pealt ka dok film,kus kõik puust ette ja punaseks tehti. Näidisena oli Ford Fiesta hooldus seal ära näidatud. See määrus-seadus või mis iganes dokument see on, on kehtiv juba päris ammu, üle 10a kindlasti.

Täpselt nii, regulatsioon 1400/2002, vastu võetud aastal 2002. Ega sul sellele dok. filmile viidet pole, mille järgi otsida võiks? Kõlab piisavalt huvitavalt, et sinna tunnike aega kulutada.

Madlobster kirjutas:

Sina/mina/meie võime depood, streeti ja keda iganes siin nimetada kuidas tahame.
Kui ei ole tootjaga lepinguid ja koolitusi ning täis ligipääsu juhistele/manualidele, siis tootja jaoks on nad antsud idaeuroopa veidrast külast.

Sama regulatsioon nõuab tootjalt tehnilise info(juhised, manualid jne...) kõigile kättesaadavaks tegemist.

Madlobster kirjutas:

Kas sa oma tootele (toodad ütleme, et mopeede) pakud garantiid näiteks indiasse kõigile, kes sulle vigases ingl keeles meilivad, et kle mul siin väike värkstuba SuluMuluga kahepeale, olen üpris tark ning kogenud, et kle saada uus mootor, garantii värk noh. Koguaeg oleme kasutanud india kõige paremat õli a hakkas kolisema ja suitsema.

India on väljaspool EU'd, sinna eksportides kehtivad teised (kohalikud) reeglid. Ma ei oska neid kommenteerida.
Garantiiremonti teostab ametlik esindus. Antud juhul on küsimus garantiiremondi teostamise keeldumisest, kui varasemad hooldused on alternatiivse teenusepakkuja juures sooritatud. Mitte see, kas igaüks peaks saama garantiiremonti teostada.

Madlobster kirjutas:

Absurdne nõue/jutt/mõte, mis tahes otsast vaadates. Ja mis vahenditega ning, kes nüüd selle mootori vigastusi analüüsima hakkab, et kas pisikse rosinasilmse mehikese jutt vastab tõele või soovitakse ära hooratud ning vale õli kasutatud mootorile vahetust tootjale mütsi kandadeni pähe tõmmates välja petta?
Garantiiaja lõppedes on valiku vabadus omanikul külasta streeti või antsu või kalla ise kasvõi oliiviõli sisse ning installeeri sinna külge või P, R, S või jumal teab, mis tähega varuosasi.

Vale õli(nt oliiviõli) kasutades on mootoril konkreetsed vigastused, mille saab oliivõli kasutamisega selgelt siduda. Sellisel juhul võib tootja kokkujooksnud mootori garantiiremondi teostamisest keelduda.

Proovi sellest otsast vaadata, nagu esimeses postituses lingitud teadustöö(/mõjuanalüüs) vaatas. Ilmselgelt ei pea pildi ette saamiseks kogu asja läbi lugema, piisab kokkuvõtetest.
Pisike teaser, hooldusosa kokkuvõttest:

Prices for service and repair are increasing in real terms, driven by the increasing technical complexity of repairs but, at the same time, there is a reduction in expenditure in real terms.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”