Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel
Re: Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel
Kas me siit mingi kokkuvõtte saame moodustada?
Kui teema algataja töötaks esinduses ja talle toodaks kokkujooksnud mootoriga sõiduk (pole vahet kas motikas või auto), mida omanik on "ise hooldanud" ja mille mootoris olev õli ei meenuta kuigivõrd seda, mis seal olema peaks, siis ta:
a) Telliks kuskilt laborist selle olluse analüüsi (kes maksab?) ja teeks otsuse vastavalt selle tulemusele,
b) Saadaks kliendi pikalt kuna pole selge mis seal mootoris on, kui kaua ta seal on olnud jne; saades kaela kohtukeissi,
c) Vahetaks mootori garantii korras riskides tootja usalduse kaotusega,
d) Kas on veel mingeid muid variante?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.