Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
- Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 42 korda
Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige
Kui vahepeal hakkasin lootust kaotama, et oma iseehitatud korvikat arvele ei saa, vaatasin ka 90-ndate Urale. Selle mõttega, et kui hästi palju raha sisse panna, kas saab tänapäeva kiirustel sõidetava enam-vähem töökindla aparaadi, millega saaks 1000 km kodust eemale sõita nii, et korvis on varuosade asemel inimene .
Müügis oli siis 2 x 1990-1992 Urali, millel 0 km kellal. Põhiprobleemid pidid selle perioodi Uralidel olema nukkvõlli ja tõukuritega (vist karastamata jäänud mingil perioodil, kui õigesti mäletan). Lisaks pidid väntvõllid üheltpoolt kinni jooksma, kui väga korralikku õli ei kasuta ja ilusti ei sõida . Ja üldiselt tuli jah elektronsüüde, elektrooniline laadimisrelee ja uued karpad panna, et üldse edasi minna. Teine ostuhind sisse panna, siis saab sellise hästi risu BMW töökindlusega asja .
East Highway mehed on kindlasti ühed pädevamad selles osas nõu andma, mis puudutab nõuka korvikaid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.