Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Kasutaja avatar

PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Räägiks külkadega ratastest, Uralitest eelkõige

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

margoman kirjutas:
PhunkT kirjutas:

Nende väljast toodud külkadega on see oht, et tuleb Maanteeametiga pikem vaidlus.

Kui meil külkade arvelesaamine lihtne oleks, siis oleks mõistlikum ise ehitada (lasta).

... pean sinuga eriarvamusel olema, Tõin ise 2017 varakevad sellise saksast ja see polnud seal isegi mitte BMWna arvel vaid mingi korvi ümberehitaja nimega.
Siin sain arvele BMWna ja ei mingit seletamist.
Saan aru, et sinu kogemus on midagi muud, kui sinu saaga maanteametiga oleks varem olnud siis poleks ise julgenud tuuagi, aga ka mina olin juba oma peas valmis mõelnud, et kui meil jonnima hakatakse siis läheb kohe Soome registrisse.

See on ülilahe riistapuu!

Ma olen täiesti teadlik, et saadakse arvele. Sai enne mind ja loodetavasti saab ka pärast mind, aga kindlust selles osas ei ole, kes ja millistel tingimustel neid arvele saab. Kui iseehitatuid arvele saaks, siis oleks mõttekam ise ehitada ennekõike kulu poolest, seda mõtlesin.

Ilmselt on kogu minu vaidluse seeme on kuskil ühes-kahes valesti öeldud-kirjutatud lauses (a la "kui te arvestate korvi massi kandevõimest maha, siis on tegemist ju pagasiga ja kategooriat muutma ei peakski"), mille peale üks konkreetne ametnik ennast halvasti tundma hakkas ja siis juba põhjalikult sisse kaevus. Ma loodan, et minu saaga pärast ei jää külkasid Eestisse toomata ja registreerimata. Eks sellepärast ma pean ka selle asja Maanteeametiga lõpuni vaidlema, muidu kannatavad ülejäänud külkahuvilised.

Kui küsisin MNT käest, kas nad saavad keelduda Soome registris oleva külgkorviga mootorratta Eestis registreerimisest sain järgmise vastuse:

"Tulenevalt liiklusseadusest keeldub Maanteeamet sõiduki registreerimisest või registritoimingu tegemisest, kui sõiduk ei vasta kehtivatele nõuetele.
Sõidukite ümberehitus ei ole Euroopas ühtsustatud õigusaktidega kaetud valdkond, seega ümberehitustele võivad riigiti olla erinevad nõuded. Erinevate siseriiklike normide võrdlust ei ole tehtud, seega konkreetseid erinevusi erinevate riikide nõuete vahel ei oska välja tuua. Ümberehitatud sõidukite puhul vaadatakse juhtumi põhiselt konkreetne sõiduk üle ja tehakse otsus nõuetele vastavuse või mittevastavuse kohta."

Seega kui tahavad keelduda, siis juhtumipõhiselt ka keelduvad :).

Sinu toodud ratas ei vasta MNT tõlgendusel kohalikele nõuetele täpselt samadel põhjustel, mis minu oma (Kui pole korvipidurit, ei vasta nõuetele. Kui on, ei vasta nõuetele, sest pidur on ise pandud, aga seda ei tohi teha keegi peale tehase või ametliku esinduse - kes seda kindlasti kohe ei tee. Ja ka ka selle ratta tehase poolt antud kandevõime ei tohiks anda välja 205 kg, kui korvi mass tehase kandevõimest maha arvestada, seega ei saa passis olla 3 kohta. Need olid siis minu ratta puhul põhjendused). Ehk siis juhtumipõhine lähenemine :D.



Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”