BMW K100LT HACK

Kasutaja avatar

Teema algataja
PhunkT
Postitusi: 282
Liitunud: 11 Aug 2015, 12:04
Tsikkel: IŽ Ju 3K "77, BMW K100K "88
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 39 korda
Tänatud: 42 korda

Re: BMW K100LT HACK

Lugemata postitus Postitas PhunkT »

Et mitte Macintoshi teemat risustada minu saagaga, aga siiski saaks ventileerida veidi, siis kirjutan siin Maanteeameti käitumisest veel lõigu. Küsisin ühel hetkel statistikat Eestis pärast 2006 (tehnonõuete määruse kehtestamine) registreeritud L4e kategooria sõidukitest. Sain ilusti Exceli tabeli.

Sorteerisin välja kõik rattad, mille kandevõime on üle 205kg (saab olla 3 kohta passis) ja mis olid tehasest juba korviga. Alles jätsin need, millele on korv lisatud ja/või kandevõime alla 205 kg.

Aga enne fun fact: selgub, et Eestis on registreeritud pärast 2006. aastat täpselt üks uus Ural (vähemasti nime Ural all, võib olla eksis mõni ka IMZ-ga ära, aga ilmselt mitte).

Aga analüüsi tulemus:
Peale 2006. on registreeritud kokku 41 L4e kategooria sõidukit, mille kandevõime on vähem kui 205 kg või on tõstetud tehase registrimassi, ning millel passis 3 kohta
33 neist on IMZ-id, IŽid, KMZid, Jawad ja Pannoniad - elik tulid juba tehasest korviga, sellegipoolest ei vasta nõuetele
5 on lääne rattad, millele on lisatud korv ja mille registrimass on tõstetud tootja omast suuremaks (suurenes ka kandevõime)
3 on lääne rattad, millele on lisatud korv ja mille registrimassi pole muudetud ning mille kandevõime jääb alla 205 kg ja passis 3 kohta

Statistikas ei ole minu ratast, mis on kuskil limbos - ei ole arvel ja on arvel samal ajal ja tegelikult on üldse Soomes arvel.

Huvitavalt "ühtlane" käitumine reeglite tõlgendamisel.

Tegelikult on näha, et enamik ratastest on kuskilt juba korviga toodud ja pole tehnoosakonna laualt läbi käinudki, aga samas mõned on ja sealt on tulnud vastuolulised kinnitused samamoodi.

Pilt

Näpud peavad õlised olema, siis on õige...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”