Guzzi V2 eksperti eestis ?
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Guzzi V2 eksperti eestis ?
Kalapea kirjutas:Spoiler
Guzzidiag tööle ja TPSi näit ette. Suure tõenäosusega madala gaasiga sõites, (nt. 5° reaalselt avatult segusiibri puhul) loeb tps tühikäiku ja hüppab tühikäigu mapi peale. Kahe mapi vahel hüppamisest tekib jõnksutamine. Kas põhjuseks on siis paigast tpsi kalibreering, vigane andur või kulunud siiber selgub täpsemal diagnoosimisel.
Alla 2k pöörde ei oma tähtsust mis summuti sul on või kas üldse on, sest lambdat ei arvestata alla selle niikuinii.
Sammuti kahtlen, et originaal map või mis iganes netituuning map nii väntas on, et alla 4k pöörde jõnksutama hakkab.
Lisaks veel peaks väiksel avamisel arvestama seda, et kas siibrid on sünkis või mitte. Stelviod mitmed on kannatanud küll selle murega sarnaselt ka boxeritele, et siibrid ja trossid jms kulub ajapikku ja silindrid ei ole balansis ( see siis oluline ja tuntav just väiksel siibri avanemisel).
Küll aga võib seal olla ka pihustuse probleemi või siis TB seadistuse probleemi - ja väga tihe ja suur paukumine tähendab nende puhul samuti ka seda, et SAS-i süsteem lekib lisaõhku - sportsumpa ja suure mootori puhul on see kindlasti ka üks asi, mis saab tekitada kerget turtsu/jõnksutamist.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.