Rumalad või segased küsimused jms → Re: Segased küsimused jms


will111
Postitusi: 5262
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 382 korda

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

no see on ikka puhas BS, sry..nothing personal aga ei saa lihtsalt jätta mainimata sest viimasel ajal enam muud ei kuulegi kui igasugust "vastukeeramine" jura. tegelikkuses mingit vastu keeramist sisuliselt ei ole olemas, see on rohkem nagu mingi illusioon või müüt. võibolla saab rääkida vastu hoidmisest (kurvi läbimise ajal). ja sellest eraldi ehk ka raskuskeskme nihutamisest ühele või teisele poole, et pööret alustada aga tõsiselt ära hakkab tüütama igast august ja praost pritsiv vastukeeramine. jah, raskuskeskme nihutamiseks on see hetkeline tõmme efektiivne viis aga see on ka kõik. lisaks on see efektiivne vaid siis kui samal ajal täpse ajastusega kehaga kaasa lähed ja ratast kallutad. aga sellisest asjast mingit eraldi teadust välja puhuda on ikka absurdi tipp. seda juttu räägivad enamasti need, kes päris täpselt ei tea või pole aru saanud, mis on asja sisu ning kuulavad need, kes ei taipa kaherattalisega sõidust üldse mitte mõhkugi. natuke hiljem siis need varasemad kuulajad räägivad jälle tark nägu ees edasi :? kuigi nad pole vahepeal mitte mingilgi määral rohkem aru saanud, millest tegelikult jutt käib. lihtsalt on naturaalsel moel õppinud vahepeal uuesti (jalg)rattaga sõitma :lol:

lihtne viis tõestada, et niinimet. ainult vastukeeramise jutt on BS. võtta näiteks jalgratas, keerata juhtraud täpselt keskele ja laagrid jäigalt kinni. siis otsa ja sõitma. käed lenksust lahti. kas on võimalik keerata või ei ole? vist ikka on...kui ratas ühele või teisele poole kaldub. seega, kas on võimalik kaherattalisega pöörata ILMA vastu keeramise või pööramiseta? jah, on ikka küll võimalik. raskuskeskme liigutamine ja rehvi küljele kallutamine tagab kaherattalisel pöörde. tegelikult muidugi saab seda tõestada ka lihtsalt suvalise jalgrattaga käed lahti sõites. täiesti vabalt saab kurve võtta ja ratast juhtida ilma, et juhtrauast üldse kinni hoiaks. küll aga vahel võib kippuda kaldenurk liiga suureks, siis ongi vaja käsi vastu panna ehk teisisõidu hoida lenksu vastu, muidu keerab ratas end sissepoole külili.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”