Honda Transalp 1992 ranel

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3138
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Honda Transalp 1992 ranel

Lugemata postitus Postitas ranel »

Vahepeal on siin teemas suht vaikus olnud.
Talvel sai rohkem selliseid pisivigu parandatud. Nüüd töötavad suunad kenasti igal esimesel lülitusel, igas võimalikus kohas sisekuuskantpolte topitud, hulga keermeliimi erinevatele kinnitustele, magamisasjade koti kinnitus rattale ümber tehtud jne jne jne mustmiljon pisiasja.

Talvel oli millalgi Loiuses hea soodukas ja sain 85 eur eest rattale Scottoileri. Peale selle kasutamist ei tahaks küll enam spray määrde peale tagasi minna - kett kogu aeg kenasti õlitatud ning keti määrimiseks õli võtab nüüd hulga vähem ruumi, kui varasem spray. Lisaks võidab ka rahaliselt.

Muus osas aga, kuna Alp võttis sõbra rattast stabiilselt sama tempoga kuskil 0.5-0.7l sajale rohkem olles ühtlasi hulga kergemas lastis, siis sai tellitud karpa remondikomplekt. Nagu ikka selle ratta puhul, siis ilmselt suur kütusekulu oli tingitud suurtest düüsidest, mis sinna sisse oli topitud. Suurus 152. Peaks olema aga 128 ja 130. Sai juba korraga terve remondikomplekt sisse laotud. Õnneks membraanid tundusid täitsa värsked olevat.
Pilt

Eelmine kord Venest tulles sõbra ratas läks garaazi pm lükates. Lõpus hakkas ka minu ratas puterdama. Ujuki nõela filtris oli mingi peenikene nagu metallist sodi.
Pilt

Kuna Arhangelskis käies linnas oles laadimine kukkus 11.7V peale, siis sai ka tellitud teine pingeregulaator, aga natuke uuema tehnoloogiaga Shindengen Mosfet FH020AA. Hetkel hoiab pinget kenasti 14.3V juures. Ühtlasi ehitasin lisatarbijate kaitse ka ümber pulga pealt harkkaitsmele, kuna viimane kord kukkus laadija ots sigareti süütaja auku, kuid leida sobivat kaitset asemele oli sisuliselt võimatu.

Pilt

Kuna CDI on selliseid asju, mis tuksi minnes mingit head lahendust ei oska kohapeal leida, siis sai koos ühe teise kasutajaga tellitud Ignitech süüte. Positiivne on see, et nüüd on olemas ka pöörete piiraja.

Pilt

Üleeelmine nädalavahetus sai Venemaal käidud Transalpi kokkutulekul. Kohapeal tuli juttu keskhargist, et kuidas Divika jaoks see segav asi, mina aga ei kujuta aga ratast ilma selleta ette. See nädal sain siis Divikalt ta ratta keskhargi oma rattale. Kui mingisugused plastpuksid kätte sain, siis uuema mudeli keskhark istus kenasti 1:1le ka vahele. Varasemalt oli mul üks umbes keevitatud GSX-F keskhark, kuid sellega oli keerulisem ratast peale tõmmata ja oli ka hulga vähem stabiilsem seal peal+kippus vastu ketti minema ehk siis päris toores veel.

Pilt

Tulles tagasi kütusekulu juurde, siis peale kõiki neid asju kukkus kütusekulu hoogsa sõiduga 4,7l/100 km peale. Küll polnud seekord aga küljekohvreid küljes.
Õlikulu osas 1l 1000km peale, kui hoogsam sõit. Vahepeal sai uuritud, et mis erinevus on twini ja alpi mootoritel ning tuleb välja, et twinil peaks olema eraldi õlijahutus juures. Eks mõõdab millalgi mõlema ratta õli tempid ära ja siis mõtleb edasi sellega.

Lähiajal üritan oma keevituse saagale ka siiski lahenduse saada või siis tuleb lihtsalt laenata mujalt keevitust, et toru keevitama hakata. Hetkel garaazis ootamas 12m materjali, millest saaks vorpida.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”