Rumalad või segased küsimused jms → Re: Segased küsimused jms
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Segased küsimused jms
Vastu pööramine on ikkagi eelkõige kurvi sisenemiseks või pöördele minekuks ratta õigesse sõiduasendisse viimine, mitte et sellega ratas kurvis või pöördel ise keerab. Kurvis või pöördel toimub sõidusuunas pööramine või pigem ratas teeb selle peale vastukeeramist ise ära ehk läheb pöördesse vastu keeramisele vastupidises suunas. Kinni keeratud roolikannu puhul nagu ka videost näha , ei keera ratas kuskile. Juhi osa on pöördel hoida seda tagasi või vastu keerata ja sellega läbida pööre õige sõidujoonega. Kurvis on peale, vastu pööramise hetke, esiratas tagaratta suhtes pöörde suunas keeratud. Trajektoori korrigeerimine pöördel on tehtud hõlpsamaks ümara profiiliga rehvide leiutamisega, aga nö vanaegsete sirgemapoolse profiiliga rehviga oli see vastupööramisega kurvis joone hoidmine ikka üsna keeruline. Ehk,pigem tuleb sellise rehviga kurvi läbimiseks valida väiksem kiirus,et suuta manööver ohutult läbi viia.
Jalgrattaga on vastupööramine pigem teoreetiline,sest kiirus on väike(10-12km/h) ja pöörded toimivad ka lihtsalt sõidusuunas pöörates(võidusõitu arvestamata).
Samuti saab väikesel kiirusel ka tsikliga ainult sõidu suunas pöörates pöörata. Ei kujuta ette kuidas platsisõidul jalakäija kiirusel vastupööramisega keerata? Keerad ennast lihtsalt küljeli ju? Aga võibolla ma ei oska sõita ka ja olen kõigest valesti aru saanud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.