Rumalad või segased küsimused jms → Re: Segased küsimused jms

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5110
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 556 korda
Tänatud: 482 korda
Kontakt:

Re: Segased küsimused jms

Lugemata postitus #931 Postitas Macintosh » 14 Mai 2018, 09:30

Dusterx kirjutas:Ära seda vastukeeramise ilkumist väga tõsiselt võta, see jõuga vastukeeramine on pigem tänavateema ja bikedel kohustuslik, et kaldenurki piisavalt kiiresti saavutada.
Vastukeeramist nõuab teepeal sõites neist ainult lc4, bmw'ga pole kunagi vaja old. Bmw on pea 100kg raskem kui ktm, kui massikese on madalamal ja ka laiem, mis tingib ulme vänderdusvõime. Kannatab ka käed lahti sõita nagu jalgrattaga. Lühidalt vastupööramisel ei ole kaaluga minuarust nii suurt seost, kui amortide nurgad ja massi paigutus.


Deem, mehed, millal see keskaegne joru ära lõpeb?! 21. sajand ikkagi: kosmos, robotid, nanothenoloogiad, DNA modifitseerimine jms stuff ning jätkuvalt väide "vastukeeramist pole vaja"! Kas teil on maa endiselt lame ja kolme elevandi seljas? :wink: Palun taguge endale pea sisse ja rääkige sõbrale edasi: ühegi kaherattalisega pole võimalik sõita kõval pinnal ilma vastukeeramist harrastamata, sõltumata kaalust. Alati. Kõik, kes ütlevad, et nad mingil muul viisil tsiklit/jaglratast pöörasid teevad seda enda teadmata aga alati teevad. Isegi siis kui sõidavad käed lahti.

Siin on põhjalikum seletus, jalgratta baasil. Viimasel lehel piltidega joonis: http://bicycle.tudelft.nl/schwab/Bicycl ... cycles.pdf

Miks see teadmine oluline on?
Kui sa tead, kuidas sõiduk pööret sooritab siis on sinu sõit efektiivsem ja sa ei ürita seda piirsituatsioonis valesti juhtida. Võib juhtuda, et ühel päeval päästab see su elu. Teisalt jälle - need, kes kolme elevanti ja kallutamisega pööramist usuvad saavad rutem otsa - looduslik valik.


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Mine “Ajaviiteks...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline