Rumalad või segased küsimused jms
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Segased küsimused jms
Raitsraisk kirjutas:Millist pumpa kasutada ?
Võid vaadata ka akvaariumi pumpasid
Re: Segased küsimused jms
mul on üks 220v akvapump, mida kunagi kasutasin vesijahutuses. tõstis ikka 2m vist ära ja jaksas pumbata kah. tootlikkus oli vist 1000l tunnis äkki. kui soovid, võin selle loovutada mingi summa eest...aga päris poolmuidu ei anna sest omal ka plaanis varsti midagi taolist proovida ehitada eks neid muidugi saab osta ka kuskilt akvapoest umbes 40-50ga arvatavasti
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Segased küsimused jms
will111 kirjutas:mul on üks 220v akvapump, mida kunagi kasutasin vesijahutuses. tõstis ikka 2m vist ära ja jaksas pumbata kah. tootlikkus oli vist 1000l tunnis äkki. kui soovid, võin selle loovutada mingi summa eest...aga päris poolmuidu ei anna sest omal ka plaanis varsti midagi taolist proovida ehitada eks neid muidugi saab osta ka kuskilt akvapoest umbes 40-50ga arvatavasti
Kirjutasin.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Segased küsimused jms
Sademeveepump peaks ka sobima, aga ma ei tea, kas leiad kuskilt mõistlikult vähese tootlikkusega pumba. Mul on üks sademeveepump, millega aegajalt räästaalust vihmaveetünni kasvuhoonesse ümber pumpan. 200-liitrise vaadi lööb umbes 5 minutiga tühjaks. Tööriistamarketist ostsin, maksis kuskil 50 euri kanti.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Segased küsimused jms
Prets kirjutas:Mis on see müstiline piir, mille vahel jaotatakse rattad kergeteks ja rasketeks? Et üle mille enam metsateedele asja pole? Olen kuulnud varianti, et 200 kilo see piir, ADVrideris jookseb see 300 naela ehk siis 150 kilo kandist, kuda reaalselt on? Kas raskuskeskme asukoht selles mõttes muudab paljut või vajub kõik kruusa ühtemoodi?
Samal teemal, kui raske peab ratas olema, et maanteekiirustel peab vastupööret kasutama, et ratas kaldesse saada? Mul seni veel piiratud kogemused kerge (114 kilo) ja veel kergema rattaga, aga ei kujuta ettegi, et nii raske võiks asi olla.
200 kilosega saab lõdvalt veel metsa minna, küsimus on ainult selles, kui kiirelt sa seal liikuda tahad, kui mõtled juba hardcore metsa koos palkide ületustega, siis ca 160kg on vast piir. Endal on 1100gs buumer, ktm lc4 ja traiel. Padrikus võidab igast asendist traiel, parim kõigesööja on lc4 ning bmw on kilumeetriõgard niikaua kuni tee on Tee. Kruusal on stabiilseim bmw, trassil ammugi. Ära seda vastukeeramise ilkumist väga tõsiselt võta, see jõuga vastukeeramine on pigem tänavateema ja bikedel kohustuslik, et kaldenurki piisavalt kiiresti saavutada.
Vastukeeramist nõuab teepeal sõites neist ainult lc4, bmw'ga pole kunagi vaja old. Bmw on pea 100kg raskem kui ktm, kui massikese on madalamal ja ka laiem, mis tingib ulme vänderdusvõime. Kannatab ka käed lahti sõita nagu jalgrattaga. Metsas kaevab bmw suure augu, lc4 kaevab juti ja veidi ennast ka edasi, traiel liugleb pinnase peal ilma draamadeta. Lühidalt vastupööramisel ei ole kaaluga minuarust nii suurt seost, kui amortide nurgad ja massi paigutus.
Re: Segased küsimused jms
aga kui lased tagumise otsa korralikult lappama kruusal, siis on ju lc4 ikkagi lihtsam/kergem kontrollida või korrigeerida kui 100kg raskemat bmw'd? enda kogemuse põhjal ütleks, et mida kruusasem tee ja mida pudedam või lahtisem kruus seda parem või kindlam on sõita nende ratastega, millel pigem jaotub raskus täpselt keskele või siis tahapoole, ja kehvem sellistega, millel rõhk pigem esiotsa peal. amortide nurgad ja seaded muidugi ka mängivad väga suurt rolli, rehvidest rääkimata.
-
- Postitusi: 122
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 18 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Segased küsimused jms
Raitsraisk kirjutas:..Külge pookisin tsirkulatsioonipumba, mis on mõeldud maja küttesüsteeme toitma, aga antud ülesandega hakkama ei saa. Ei jaksa ta basseinist vett imeda ega seda ka meetri kõrgusele tõsta...
Ega sul pumbas õhk ei ole? Tsentrifuugid ei saagi imemisega hakkama, kui õhukork ees.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Dusterx kirjutas:Ära seda vastukeeramise ilkumist väga tõsiselt võta, see jõuga vastukeeramine on pigem tänavateema ja bikedel kohustuslik, et kaldenurki piisavalt kiiresti saavutada.
Vastukeeramist nõuab teepeal sõites neist ainult lc4, bmw'ga pole kunagi vaja old. Bmw on pea 100kg raskem kui ktm, kui massikese on madalamal ja ka laiem, mis tingib ulme vänderdusvõime. Kannatab ka käed lahti sõita nagu jalgrattaga. Lühidalt vastupööramisel ei ole kaaluga minuarust nii suurt seost, kui amortide nurgad ja massi paigutus.
Deem, mehed, millal see keskaegne joru ära lõpeb?! 21. sajand ikkagi: kosmos, robotid, nanothenoloogiad, DNA modifitseerimine jms stuff ning jätkuvalt väide "vastukeeramist pole vaja"! Kas teil on maa endiselt lame ja kolme elevandi seljas? Palun taguge endale pea sisse ja rääkige sõbrale edasi: ühegi kaherattalisega pole võimalik sõita kõval pinnal ilma vastukeeramist harrastamata, sõltumata kaalust. Alati. Kõik, kes ütlevad, et nad mingil muul viisil tsiklit/jaglratast pöörasid teevad seda enda teadmata aga alati teevad. Isegi siis kui sõidavad käed lahti.
Siin on põhjalikum seletus, jalgratta baasil. Viimasel lehel piltidega joonis: http://bicycle.tudelft.nl/schwab/Bicycl ... cycles.pdf
Miks see teadmine oluline on?
Kui sa tead, kuidas sõiduk pööret sooritab siis on sinu sõit efektiivsem ja sa ei ürita seda piirsituatsioonis valesti juhtida. Võib juhtuda, et ühel päeval päästab see su elu. Teisalt jälle - need, kes kolme elevanti ja kallutamisega pööramist usuvad saavad rutem otsa - looduslik valik.
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Segased küsimused jms
joekas kirjutas:Raitsraisk kirjutas:..Külge pookisin tsirkulatsioonipumba, mis on mõeldud maja küttesüsteeme toitma, aga antud ülesandega hakkama ei saa. Ei jaksa ta basseinist vett imeda ega seda ka meetri kõrgusele tõsta...
Ega sul pumbas õhk ei ole? Tsentrifuugid ei saagi imemisega hakkama, kui õhukork ees.
Kui paneel küllili keerata ning pump ja sisend-väljund samale tasapinnale asetada, siis vurab küll. Kui paneel püsti tõsta, siis vooluhulk hakkab kohe vähenema kuni peatumiseni.
Proovisin küll igatepidi puhuda ja imeda, aga ei võta hoogu üles.
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Hollandlase pdf võtab asja väga hästi kokku - selleks, et 2 rattal kusagile pöörata, on vaja kõigepealt ratas kaldesse saada e. raskuskese tsentrist ära saada. See väike vastu-jõnks on ülimalt loogiline. Velo rehvi märg jälg peaks hea tõestus olema. Veloga on gyrojõud väikesed, kõik käib nagu muuseas, lihasmälu pealt, instinktiivselt.
@Raits - Vibrokas ei ole hea mõte, karjub ja undab nagu segane. Leia mõni salvkaevuga naaber, küsi tsentrifugaalset sukelpumpa prooviks. Need tõstavad 5-10m. Suva näide 60€: http://www.motonet.ee/et/toode/388359/S ... WreovesiRT
Re: Segased küsimused jms
Millest nii kaeblik vingumine, kui keegi püha vastukeeramist teotab? See hakkab juba tõsiselt närvidele käima, lumi peaks koos helvestega ammu sulanud olema, minge sõitke. Mul sügavalt savi, kuidas keegi keerab, peaasi, et suht tervelt siht-või traumapunkti jõuab.
Aaa, ma keeran lenksu minekusuunas päris sageli, jube s**t on muidu manööverdada. Kiirustel ma tegelen muude asjadega kui selle peale mõtlemisega, et nüüd pean vastu või poole pöörama.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Segased küsimused jms
Hästi aru ei saa, missugune süsteem sul seal valmis, aga kui see paneel on basseiniga enam-vähem samas tasapinnas, ei tohiks pumbal vee liigutamisega mingit probleemi olla. Kas viga mingis jõnksus, kus imemis poolel õhk sees. Kui see pump on kõrgemal basseini tasemest, jääb ta tõenäoliselt hätta jah. Imemis kõrgus tal praktiliselt puudub.
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Segased küsimused jms
koi kirjutas:Hästi aru ei saa, missugune süsteem sul seal valmis, aga kui see paneel on basseiniga enam-vähem samas tasapinnas, ei tohiks pumbal vee liigutamisega mingit probleemi olla. Kas viga mingis jõnksus, kus imemis poolel õhk sees. Kui see pump on kõrgemal basseini tasemest, jääb ta tõenäoliselt hätta jah. Imemis kõrgus tal praktiliselt puudub.
Täna lõunase seisuga on süsteem selline: basseini küljes on väljavõte, kõrgus 20 cm maapinnast ,veetase on u 40-50 cm. Pump on maapinnal. Pumba ja basseini vahel meeter sirget voolikut, kuhu ei tohiks ükski õhumull takerduda. Peale pumpa tuleb spiraali laotuna 30 m voolikut, mille suurim kõrgus maapinnast on u 80cm.
Kui väljuv ots jätta maapinnale, voolab sealt vesi välja. Kui aga tõsta 30 cm kõrgusele, siis on kööga.
Üks tark mees rääkis, et pumbal on peal õhutuskork. Keerasin korgi maha, pöörlevat võlli näen, aga mida ei näe on õhumullid ja vesi.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Segased küsimused jms
Spoiler
Raitsraisk kirjutas:Täna lõunase seisuga on süsteem selline: basseini küljes on väljavõte, kõrgus 20 cm maapinnast ,veetase on u 40-50 cm. Pump on maapinnal. Pumba ja basseini vahel meeter sirget voolikut, kuhu ei tohiks ükski õhumull takerduda. Peale pumpa tuleb spiraali laotuna 30 m voolikut, mille suurim kõrgus maapinnast on u 80cm.
Kui väljuv ots jätta maapinnale, voolab sealt vesi välja. Kui aga tõsta 30 cm kõrgusele, siis on kööga.Üks tark mees rääkis, et pumbal on peal õhutuskork. Keerasin korgi maha, pöörlevat võlli näen, aga mida ei näe on õhumullid ja vesi.
Tsirkulatsioonipumpa max tõstekõrgused on tüüpiliselt vahemikus 40- 90 cm sõltuvalt võimsusest. Selleks, et pump saaks vett liigutama hakata peab seal sees vesi olema. Kui pump on kuival siis ei juhtu üldse midagi.
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Segased küsimused jms
Ma ei tea, kas mu linkimisoskus lubab pilti näidata või mitte, aga nukker lugu on see, et hakkas tööle rsk. Kuidas või miks, pole õrna aimugi. Ilmselt oli ikkagi miski õhumull kodarate vahel. Või surnud rott.
Jälle tänud kõigile kaasamõtlejatele.
Mäkile : kuidas teist korrust köetakse, kui need pumbad nii vähe tõstavad ? Ilma igasuguse irooniata.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Segased küsimused jms
Raitsraisk kirjutas:Spoiler
Ma ei tea, kas mu linkimisoskus lubab pilti näidata või mitte, aga nukker lugu on see, et hakkas tööle rsk. Kuidas või miks, pole õrna aimugi. Ilmselt oli ikkagi miski õhumull kodarate vahel. Või surnud rott.
Jälle tänud kõigile kaasamõtlejatele.Mäkile : kuidas teist korrust köetakse, kui need pumbad nii vähe tõstavad ? Ilma igasuguse irooniata.
Lihtne - allatuleva vee mass kompenseerib ülessemineva vee massi ja pump peab katma ainult hõõrdekao
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Segased küsimused jms
Kütmise juures üritab soe vesi ise ka üles tõusta. Paljud vanemad keskkütte süsteemid toimetavad täiesti ilma mingite pumpadeta, loomuliku tsirkulatsiooni teel. Aga õhku kardavad need tsirgupumbad küll.
-
- Postitusi: 302
- Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
- Tsikkel: F650
- Asukoht: Laagri
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Segased küsimused jms
Maaks kirjutas:Spoiler
Raitsraisk kirjutas:Ma ei tea, kas mu linkimisoskus lubab pilti näidata või mitte, aga nukker lugu on see, et hakkas tööle rsk. Kuidas või miks, pole õrna aimugi. Ilmselt oli ikkagi miski õhumull kodarate vahel. Või surnud rott.
Jälle tänud kõigile kaasamõtlejatele.Mäkile : kuidas teist korrust köetakse, kui need pumbad nii vähe tõstavad ? Ilma igasuguse irooniata.
Lihtne - allatuleva vee mass kompenseerib ülessemineva vee massi ja pump peab katma ainult hõõrdekao
Ühesõnaga jäi väike täpsustus puudu- 40-90 cm avatud süsteemi puhul. Mõtlemine ei ole sellise temperatuuriga enam lihtne.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Segased küsimused jms
Selline äss süsteem, et pane kohe filter ka vahele- jääb vesi kauem sulistatavaks.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Segased küsimused jms
Kus algab 50km/h piiranguala Tallinn-Tartu mnt. 127-nda kilomeetri kandis? St ca Põltsamaal. Sain litaka ära ja tahaks õppida oma veast aga.. Sõitsin "mapsis" edasi-tagasi, ainult 70 märk jääb silma.
Re: Segased küsimused jms
Vapsik kirjutas:Kus algab 50km/h piiranguala Tallinn-Tartu mnt. 127-nda kilomeetri kandis? St ca Põltsamaal. Sain litaka ära ja tahaks õppida oma veast aga.. Sõitsin "mapsis" edasi-tagasi, ainult 70 märk jääb silma.
Eks see ongi õppetund selle kohta, et vana kaardi ja mälu järgi ei tasu sõita:D
Eks ta umbes mõned sajad meetrid enne ristmikku on.
Ja ilmselgelt ei juhtunud see tsikliga seda ristmikku ületades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Segased küsimused jms
Vapsik kirjutas:Kus algab 50km/h piiranguala Tallinn-Tartu mnt. 127-nda kilomeetri kandis? St ca Põltsamaal. Sain litaka ära ja tahaks õppida oma veast aga.. Sõitsin "mapsis" edasi-tagasi, ainult 70 märk jääb silma.
Tartu poolt tulles Palmako puidutööstuse juurest, Tallinna poolt tulles täpselt ei tea aga tõenäoliselt sadakond meetrit enne ristmikku.
-
- Postitusi: 501
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Segased küsimused jms
Ma sain küll Tallinna poolt tulles laksu aga Ivoonu pilt seletab ära et google mapsi kaart on ikka veidi aegunud, ei tasu sealt otsida.
EDIT: ma siiamaani mõtlen kuidas see mul õnnestus ikkagi. Praegune seletus ja loo moraal oleks - kui sõidad autoga mille navi sind kiiruspiirangutest hoiatab ja neid ekraanile kuvab, vaata et selle kaart oleks "apdeiditud" vms. Ju mu pea oli laiali otsas ja lootsin sellele mugavuslisale.
Re: Segased küsimused jms
Vapsik kirjutas:Kus algab 50km/h piiranguala Tallinn-Tartu mnt. 127-nda kilomeetri kandis? St ca Põltsamaal. Sain litaka ära ja tahaks õppida oma veast aga.. Sõitsin "mapsis" edasi-tagasi, ainult 70 märk jääb silma.
Google Street View vaates (ekraani ülemises vasakus nurgas) näeb ka kuupäeva , millal pilt salvestatud. Selle lõigu StreetView pildid on salvestatud juuni 2011
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Segased küsimused jms
Raitsraisk kirjutas:Maaks kirjutas:Lihtne - allatuleva vee mass kompenseerib ülessemineva vee massi ja pump peab katma ainult hõõrdekao
Ühesõnaga jäi väike täpsustus puudu- 40-90 cm avatud süsteemi puhul. Mõtlemine ei ole sellise temperatuuriga enam lihtne.
Kusjuures, täpsustus ei muuda midagi, sest avatud süsteem on avatud ülevalt aga mitte alt
Pumba ees paikneb veesammas - ülevalt laskub "jahe" vesi ja pumba järel sama kõrge veesammas "sooja" veega. Tegelikult pole avatud/ suletud süsteemil hüdrauliliselt mingit vahet - ei ole nii, et avatud süsteemis on üleval mingi "renn" kus vesi vabalt omasoodu jookseb
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Segased küsimused jms
Tsirgu pump on pildil veits vales asendis. Mootor peab olema horisontaalis. See pumpadel õpetuses ka sees. Soojuse spiraali võid lasta rohkem pikali ka, et poleks ülemine osa basseinist kõrgemal. Muidu nutikas sisteem!
-
- Postitusi: 906
- Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
- Tsikkel: FZS 1000
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Segased küsimused jms
Raitsraisk kirjutas:Spoiler
Ma ei tea, kas mu linkimisoskus lubab pilti näidata või mitte, aga nukker lugu on see, et hakkas tööle rsk. Kuidas või miks, pole õrna aimugi. Ilmselt oli ikkagi miski õhumull kodarate vahel. Või surnud rott.
Jälle tänud kõigile kaasamõtlejatele.Mäkile : kuidas teist korrust köetakse, kui need pumbad nii vähe tõstavad ? Ilma igasuguse irooniata.
Basseinist pumpa minev voolik tee lühemaks.
Spiraalile tee küljed, et oleks kinnine kast ja peale kasvõi suva aknaklaas.
Efektiivsus tõuseb oluliselt.
Yuutuub on vastavaid videoid täis.
Re: Segased küsimused jms
Vapsik kirjutas:EDIT: ma siiamaani mõtlen kuidas see mul õnnestus ikkagi. Praegune seletus ja loo moraal oleks - kui sõidad autoga mille navi sind kiiruspiirangutest hoiatab ja neid ekraanile kuvab, vaata et selle kaart oleks "apdeiditud" vms. Ju mu pea oli laiali otsas ja lootsin sellele mugavuslisale.
Loo moraal on hoopis selles, et sõida silmad lahti ja jälgi märke, isegi kui sa tead, et nad sel sajandil kogu aeg sealsamas olnud on. Mõnikord, tead, on neid updeiditud kiiremini kui Google seda suudab.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Segased küsimused jms
reimps kirjutas:.....
Loo moraal on hoopis selles, et sõida silmad lahti ja jälgi märke, isegi kui sa tead, et nad sel sajandil kogu aeg sealsamas olnud on. Mõnikord, tead, on neid updeiditud kiiremini kui Google seda suudab.
Kurb on see, et usaldatakse rohkem, äppe, abivahendeid jakuratteabmidaveel, selmet, et silmad teel hoida!
Töökaaslane sõitis ka "targa" autoga asulas 70'ga ringi, kuna apastraat ei teavitanud teda sellekohasest piirangust-oleks siis kiirust mahagi võtnud, aga näe, auto ütleb et võib
Aga mida sa tahad, kui avalikult kuulutatakse, et ollakse nii kõva multimees, et roolis olles võib DVD'd kaeda, netis surfata, süüa ja juua ning ilmselt ka s*****a
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Segased küsimused jms
yeekim kirjutas:Aga mida sa tahad, kui avalikult kuulutatakse, et ollakse nii kõva multimees, et roolis olles võib DVD'd kaeda, netis surfata, süüa ja juua ning ilmselt ka s****a
Situda on lihtne, ainult autol võiks selleks puhuks olla massaažifunktsioon ja veel parem, ka istmesoojendus. No on parem, kui tükid istumise alla ei jää, jube kehv on muidu sõites Spongebobi vaadata.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.