Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel

Kasutaja avatar

Margit
Postitusi: 191
Liitunud: 16 Apr 2011, 12:28
Tsikkel: CB500XA
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel

Lugemata postitus #31 Postitas Margit » 14 Mai 2018, 16:11

1K sissesõit tehtud ja vaja õli vahetada, aega bronnides öeldi, ise vahetades garantii katkeb.


Edit.

Garantiiga on nii naljakas lugu, et mai või.
Ise tehes ei katke, aga garantii on ka ainult müstilisele rikkiminemisele ja raami pooleksminemisele põhimõtteliselt.
Garantii raamatus on vaid kirjas, et tööd peavad olema Honda esinduse väärilised.
Paar ninanäka asja olen teinud ise, pole suutnud plastikutesse vagusid vedada, pole vääriline ja garantii nüüd katkes? :lol:
Avastasin, et ninaosa hoidev raam roostetab.
Ja kauem kui ratas mu käes on olnud, seega tehase praak. Aga see ei lähe garantii alla :O Nagu... ükskõik mis häda rattal välja tuleb, siis oled omadega üksi. Kui just ratas pooleks ei lähe või õhku ei lenda.
Odavam on ratta service manual osta ja kõik ise teha, see pakutav garantii on jumala mõttetu jura.
(edit: ei olnud rooste. Tallinna esindusest ei saanud mingit vasust peale telefonikõne, et ei kuulu garantii alla. Läksin Saaremaa esindusse, seal tehti pildid ja saadeti uurimisse. Tuli vastus, et see roostetõrje kuhu värv peale ei taha jääda. Soovitus - osteke uus Honda ratas Saaremaalt, hea teenindus).
Viimati muutis Margit, 07 Juul 2018, 22:16, muudetud 3 korda kokku.



Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist