Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Muidu niisama puhtpraktilisest vaatevinklist pole selle "Honda garantii" säilimise nimel üldse mõtet tõmmelda, sest see kehtib ju täpselt samamoodi kaks aastat nagu müüja vastutus asja lepingutingimustele mittevastavuse puhul. Mõte oleks siis, kui kehtiks näiteks neli aastat või sisaldaks mingeid eriõigusi lisaks seaduses sätestatule. Kui pillil ikka mingi valmistusviga küljes on ja see 2a jooksul välja tuleb, siis nad peavad selle igal juhul korda tegema (või toote asendama). Garantii on lihtsalt võimalus müüjal pakkuda ja reklaamida mingeid seaduses sätestatud miinimumist paremaid tingimusi, mina nagu hetkel ei näe seal midagi sellist.

Samas muidugi ma ise ei viitsiks uue ratta puhul oma pead vaevata, kui nad on sellise ratta tootnud siis las ise ka hoolitsevad selle eest, et seal kõik vedelikud sees, nublakad omal kohal ja parajalt kinni või lahti oleks. Tehase hooldusprogrammis on kirjas, palju iga hooldus tööaega võtab, seal ei ole mingit esinduse poolset omaloomingut ette nähtud.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”