Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel
Re: Konkurentsi piiravad garantiitingimused Honda näitel
Enamik ei tee, sest enamik igapäevakühvlitega laekuvaid kliente tunnevad end petetuna, kui hakkad seal omaalgatuslikult näiteks pidurivedelikku vahetama. Pidurid ju töötasid! Samas kui on plaanis sõidukit üle paari aasta pidada, siis tihti on ennetamine kordades odavam remondist. Kui iga aasta ostad-müüd-vahetad, siis on obv suva.
Samas tehaste remondijuhendid on ka seinast seina, ma olen põhjalikumalt tutvunud Toyota ja (90ndate) Volvo omadega, esimeses on iga viimase kui seibi eemaldamise ja defekteerimise protseduur üksipulgi kirjas, viimases on umbes selline juhend et Õlivahetus - vaheta autol õli, Pidurite hooldus - hoolda autol pidurid jne Selles mõttes oleks enne oksa tõmbamist tore teada, mida Honda esindusele täpselt ette kirjutab, samas põgusa otsinguga ma netist neid materjale ei leidnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.