Garaazi lae soojustamine

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5805
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 748 korda
Tänatud: 624 korda
Kontakt:

Re: Garaazi lae soojustamine

Lugemata postitus Postitas Macintosh » 16 Mai 2018, 11:11

Kivihoone soojustamine seestpoolt on peaaegu alati probleemidega lõppev ettevõtmine. Soojustusega oled sa nihutanud kastepunkti välisseinast siseseina ja võtad ära ventileerimise võimaluse. Lisaks kui soojustus on sees, siis soe ei soojenda enam paneeli üles miinus on sul hoones seespool. Talvel niiskusega võib hakata lage vähhaaval lõhkuma.

Parima tulemuse saad, kui soojustuse peal on õhutihe niiskustõkke kiht ja soojustuse taga ventilaaritav õhutühi ruuum. Seega ainuke lahendus on sisuliselt soojustatud ripplagi, milles ventilatsiooniks avad sees ja kus õhk pannakse liikuma sundventilatsiooniga. Talvel paned avad kinni, et niiskus lae alla ei pääseks, suvel hoiad lahti ja ventileerid pidevalt. Paraku jäävad alati kohad (põranda/lae ja seina liitumiskoht), kus ideaalset teostust ei olegi võimalik teha.


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Mine “Kõik, mis mootorratta parkimise/ garaažiga seotud”