Mootorrataste müük on kasvavas trendis (2018)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Mootorrataste müük on kasvavas trendis (2018)
EU Mootorattatootjate Assotsatsioon on väljastanud esimese kvartali müügitulemused. Selle aasta esimese kolme kuuga müüdi kogu Euroopas maha 240 924 mootoriga kaherattalist. See on 6.1% vähem, kui 2017 aasta samal perioodil. Kuigi kaherattaliste sõidukite müük üldiselt on kukkunud siis see on toimunud rollerite arvelt ning mootorrataid osteti kokku 203 853 sõidukit. See on 4.7% rohkem, kui 2017. Kukkumine tuleneb puhtalt rollerite arvelt. Aga kukkumine on siin raju: 40.2% vähem rolereid kui 2017 aasta viidi müügisalongidest minema.
Samas kontrastina on tsiklimüük kasvanud jõudsalt. Suurim turg itaalia +1.4% (46 126 mootorratast), järgmine Prantsusmaa: +9.1% (36 979 tsiklit), kolmandaks Sakasmaaa (36 958) +1.9%. Hispaania +16.7% (29 063) ja muidugi Suurbritannia +7.4% (23 485).
Mis arvate, kas trend jätkub samamoodi või on varsti jälle kõik mudas?
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Mootorrataste müük on kasvavas trendis (2018)
Trend jätkub veel paar aastat, siis on laenuvõimed mudas. Ilmselt point ongi selles, et seoses buumiga suudetakse 16mneselt A1 teha ja 125cc yamahaga välja vurada.
Kas statistikat kubatuuride kohta eksisteerib? Seljaaju ütleb, et tõus on enamjaolt 125cc ja kuni 35kw arvelt.
Ma lähtun sellest, mida ümberringi näen, ainuüksi nn. oma tänavale on 2 tutikat cbr125 tekkinud rolluvendadele ja nende vanade künadega panevad õed ringi.
125cc on piisavalt odav, et isegi taskuraha ja kooli söögiraha kõrvalt kokku pigistada.
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Mootorrataste müük on kasvavas trendis (2018)
Huvitav, kust see järsk mopeedide kukkumine tuli. Ei ole nagu kõrva hakanud, et Aprilia oleks SR50 tootmise lõpetanud vms.
Ja need numbrid toovad ka välja, kui väike on Euroopa mototurg Aasiaga võrreldes. Mitte kudagimoodi ei kanna võrdlust välja. Kui nüüd aint odavad ja head Aasia tsiklid meite mail ka kajastust leiaks, eriti noorte seas...
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Mootorrataste müük on kasvavas trendis (2018)
Prets kirjutas:Huvitav, kust see järsk mopeedide kukkumine tuli. Ei ole nagu kõrva hakanud, et Aprilia oleks SR50 tootmise lõpetanud vms.
Selle loeb autokoolide statistikast välja, meeletu A1-e tegemine käib.
Lisaks ilmselt suuremates riikides üleautostumise tõttu, inimesed kolivad võrride peale. Näiteks itaalias sai hiljaaegu B katiga koos täis A kohe näppu, nüüd peaks 125cc antama. Saaste maksud jms suunab inimesi nö. aasiastuma.
Re: Mootorrataste müük on kasvavas trendis (2018)
Hetkel elan Krakowis ja siin hakkab tänaval massiliselt silma 125 / 250 cm3 Hiinakaid. (Poolakad on Hiinas taaselustanud 2 tuntud kohalikku brändi Romet ja Junak).
Neid mootorrattad on puhtalt transpordivahendid, mitte mingi hobi. Muu maailma 125-seid on ka. Turu loovadki inimesed, kes kasutavad mootorratast transpordivahendina.
125cm3 mootorrattas/roller on maailma kõige enimarvulisemalt esindatud transpordivahend (kui Aasia ka sisse arvata)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.