Hälvik- Mootorratturid

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1697
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Hälvik- Mootorratturid

Lugemata postitus Postitas Krl »

will111 kirjutas:

Krl, aga võta ja hakka siis kukkuma ja võrdlema?! Või sa ootad, et "keegi teine" võtaks ja prooviks kõik erinevad variandid ära, pildistaks armid üles ja siis tooks sulle siia võrrelda ja kommenteerida?

Ma kukkusin 2a tagasi keila kandis, asfaldil...kiiruselt võibolla umbes 70 sellist keskmist mõõtu kurvis. natuke lohisesin ja siis põllule. Tsikkel ka järgi. Seljas oli täislaks tsiklivarustus. Tõsi mitte küll nahktagi aga siiski korralik kaitsmetega jakk, jalas kaitsmetega ja kevlar voodriga püksid jne. Haav küünarnuki peal oli ikka päris räige...kui väga ilusti palud võin piltigi näidata. Lisaks olid haav teisel käel, reiel, peopesades vist ka miskit. Siis kukkusin eelmisel aastal ühel teede ristumisel kuhu oli täpselt kurvi keskele otsustatud kruusa puistata aga märki teetööde kohta vist ei raatsinud sinna panna. Kiirus oli ilmselt pisut väiksem, nii 40-50 aga siiski päris arvestatav. Haav põlvel oli seekord umbes samaväärne, kuid jalas olid mul lühkarid ja polnud vist kindaidki käes. Käed loomulikult sai ikka ka maha pandud maandudes, aga mingeid sügavaid haavu peale korralike marrastuste sinna ei tekkinud.
Kokkuvõttes olid nende kahe suhteliselt võrreldava kukkumise (mõlemal juhul läks ootamatult alt ära esiratas, tsikkel sama, pinnas sama) tagajärjed ka üsna 1:1 sarnased, esimesel juhul kokkuvõttes natuke tõsisemad. Palun, hakka nüüd võrdlema ja suuri põhjapanevaid järeldusi tegema varustuse ja selle kandmise osas.

What??
Kas sa reaalselt püüad siin jätta muljet et sa usud, et T-särgist parem varustus ei anna eelist, kui asfaltil või kus iganes kukkuda ja mööda karedat pinnast libiseda?
Sul on ÜKS näide(2 kukkumist) ja millegipärast ka siin püüad sa teisi veenda, et sa tead või usud, et nende kukkumiste puhul olid tingimused ligilähedasedki. Kiirus võis ju olla sarnane aga kõik muu võis olla absoluutselt erinev(võis ka mitte olla).

See on umbes sama jabur teema, nagu alati kui räägitakse turvavöö kandmise vajadusest, ujub välja mingi tüüp, kellele on üks näide sellest, kuidas ta on ilma turvavööta ka ellu jäänud ja võibolla on ta tänu selle mitte kandmisele ka isegi pääsenud. Selle 1 näite puhul 1000st ehk jah nii oligi . So what?

Kuidas saab parem varustus mitte anda eelist kukkumisel vigastustest hoidumisel?? On kellelgi mingi teooria ka?

Kõige selle lõpuks mainin muidugi ka seda, et minul isiklikult on sigapohhui, millega keegi sõidab. Ei ole harvad olukorrad, kui ka ise siit töölt T-särgiga kilomeetri kaugusele lõunale sõidan.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”