Vaakumkork

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Vaakumkork

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kui on stock ratas, siis ei muutu suurt midagi peale selle, et sa seda muutsid.
Kui aga on õhufiltrid ja summutid ära vahetatud, siis selle eemaldamise/disablimisega väheneb "paukumine".
Sellel asjal on erinevate rataste puhul erinevad nimed, kuid seda võiks siis "õhupritseks" nimetada e. süsteemi lisatakse lisaõhku, et põlemata gaasid summutis ikka lõpuni põleksid.
Ühesõnaga, emissioonide värk.
Osadel ratastel pannakse see süsteem kinni (või eemaldatakse) kaalu pärast, ühel KTM-il sai vist ligi poolteist kilo voolikuid ja klambreid minema visata.
Kui mul oli Yamaha XT660r, siis ma oma suht lahtise summutiga pidin selle asja kinni panema, sest muidu paukus nii, et leek oli väljas.

Ehk siis kui sa ei tea, miks seda ära oleks vaja võtta, siis ilmselt ei olegi.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”