Õnnetused mootorratastega 2018
Re: Õnnetused mootorratastega 2018
Okei, siis ma ei saa kahjuks üldse pihta millest sa räägid. Mis kogemust selleks hindamiseks siis täpsemalt tarvis on? Tulukesed on enamasti täpselt samasugused ja mitte ei hõõgu, vaid vastavad kõikidele seatud normidele ning ka näitavad väga kenasti (loe: sama hästi kui auto tuli), tänavaratastel vähemalt. Kuigi noh, täielikus päevavalguses see tuluke ikka tegelikult ei mängi nagunii mitte mingisugust rolli. Ja minumeelest lõviosa neid tsiklitega õnnetusi juhtub justnimelt täielikus päevavalguses. Võin muidugi eksida sest otseselt kontrollinud ei ole mingit statistikat läbi.
Suurus - noh kõrgus on laias laastus sama, mis autol. Laius natuke väiksem aga kas on olemas mingi uuring selle kohta, et tsiklisti kiiruse hindamine on tõepoolest oluliselt keerulisem selle tõttu, et selle visuaalne mõõde on pisut väiksema frontal area'ga?
Mis need autode parameetrid siis on, mille alusel tsikli kiirust nii valesti hinnata saab? Ja kas sellisel juhul autojuhid hindavad ka eemalt läheneva rekka kiirust näiteks 2x suuremaks kui sama kiirusega läheneval sõiduautol...sest selle mõõtmed tükimaad suuremad?