Kuidas mootorratta sadulas ellu jääda?


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Kuidas mootorratta sadulas ellu jääda?

Lugemata postitus Postitas will111 »

Ei saa öelda, et nüüd hirmus õige jutt äärest ääreni. Mitte ükski arusaam ei saa kunagi tagada ALATI elusalt ja tervelt kuhugi jõudmist. Isegi kui sa parasjagu elu eest ühe "oletatavalt purupurjus" autojuhi eest ära põikad või üritad võimalikult eemale hoida, võib samal ajal kuskilt teiselt poolt kaadrisse lennata mõni päriselt purjus vend, kes su ikkagi täpiks vajutab.
Minumeelest kõige naljakam on see jälgimise ja silma sisse vahtimise jutt. No ma ei tea, ma olen nüüd oma 6-7a tsiklitega sõitnud ja mitte kunagi kogu selle aja jooksul pole ma üritanud ühegi auto roolis istujale otsa vahtida ning niimoodi otsa vahtides mingisugusele suurele selgusele jõuda. Ütlen ausalt, et minumeelest see pole mitte lihtsalt loll jutt ja täiesti kasutu soovitus...vaid see võib lausa iseenesest teinekord mõne crashi põhjustada. Hakata pingsalt jälgima mingit ühte pisikest punkti vaateväljas, eesmärgiga arvutada jube kindlalt välja, kas tüüp kuskil autoroolis sind nägi või mitte? No sry, ei kõla mõistliku tegevusena. Jälgida tuleb ikka teisi sõidukeid (seejuures kõiki samaaegselt sest tavaliselt on neid rohkem kui 1) ja nende liikumissuunda ning kiirust. Mitte üritada mingite süüdimatute parmaleikinitega silmsidet luua. Pealegi on siiski väga väga vähe selliseid olukordi, kus sul üldse tekib mingi võimalus mõne teise sõiduki juhiga sellist konkreetset silmsidet luua, et omada teoreetiliselt võimalust millegis nö. veenduda.

Samas on ka väga õigeid asju kirjas. Eriti näiteks see "Linnas liigeldes vaata kaugemale ette, sa näed märksa kaugemale, kui sinu ees sõitev autojuht. Sa näed, mida teevad viis või kuus sõidukit eespool." Nii ka see kiiremini liikumine. Isiklikult ei jää mitte kunagi kuskile autode keskele "seiklema". Alati foori alla jõudes sõidan kõigist autodest mööda (no vahel harva on see on see võimatu, siis teen seda esimesel võimalusel) rivi ette ning alati rohelise süttides kaon sealt minema nii, et autod jäävad minust vähemalt 20-25m maha. Lihtsalt kasutad ära tsikli kohaltkiirenduse võimet ja pärast sõidad täpselt sellise kiirusega, et sulle sappa ukerdama ei tulda.

Üks asi, mida selles jutus pole kuskil mainitud aga mida mina näiteks olen alati kasutanud/arvestanud on see, et autode läheduses liikudes (eelkõige siis juhul kui minu ees on autosid) katsun leida selle osa teest, kuhu ma saan nö. kõrvale põigata juhul kui minu eest mingit sitta ventilaatorisse viskama hakkab. Siis liigungi selle tee osa läheduses ning vajadusel teen kiire põike sellele tasuta turvaalale. On tulnud seda ka teha, rohkem kui üks kord ning võimalik, et see on päästnud mõnest põrkest.



Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Uudiseid ja teateid kogu maailmast”