Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.

Kasutaja avatar

RasmusL
Postitusi: 1666
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 79 korda
Tänatud: 299 korda

Re: Z1000 240 tagarehv 2016 a rattale.

Lugemata postitus Postitas RasmusL »

Tere. Niii okei, ma saan aru, et sa ei jaga sellest ümberehitus töödest absoluutselt ei ööd ega ka päeva mitte. 3 kuud on sellise töömäära juures ikka väga kiiresti tehtud võttes arvesse seda, et sinu ratas pole ainuke millega tegeletakse. Sa ilmselt vist tahad siis laia tagumist otsa enda mootorrattale jah ? See eeldab siis velje laiendamist, kiige laendamist ( ja ka pikendamist) ning samuti ka veohammaka välja toomist koos tugiplaadiga eest. Need on 3 suuremat tööd, rääkimatta ka väiksematest asjadest, nagu tagumise pidurisuppordi kinnitus ja igasugused muud puksod ja asjad. Nagu ma toda su teksti nägin, siis sa ütlesid, et velg tehakse päevaga, kiige päevaga ja ka muud asjad ka päevaga, ning kui asjalik vend on siis käivad need asjad VEEL kiiremini. Ning kõik asjad käivad ainult keevitades. Kas laagri keevitad ka tugilaagerplaadi kûlge ? Kas suppordi keevitad velje kûlge kinni või ? Iga detaili tegemine eeldab palju mõõtmist ja sobitamist enne, kui lõpp produkt valmis saab teha. Ja kuna sul on 2016a pill mitte 2004, siis on seal kindlasti kohe asjad teistmoodi kui näiteks minu rattal, seega ei saa kiirkorras mitte ka maha spikerdada. Kas sul on velje tegemisest üldse aimu ? Kõigepealt on see vaja üldse treipingis lasta viiludeks, siis on vaja sobivad randid võtta autoveljelt, ning treipingis jällegi omavahel kokkusobitada ning alles siis rahulikult kokku keevitada nii, et see ka sirgeks jääks. Kiige tegemine eeldab kõigepealt RAKISE tegemist, ja too on juba pm poolepäeva töö. Kiige peab lahtilõigatuna ning sobivasse laiusesse ning pikkusesse sätituna püsima seal millimeetri täpsusega paigas. Siis hakkab sobiva lisamaterjali lôikamine ning kiige kokkukeevitamine. Kui need asjad on tehtud, tuleb korra kokku sättida ning siis algab veohammaka väljatoomine, mis eeldab kõvasti treimis tööd ning cnc-programmi tegemist, et saada plaat ning sinna sobiva laagriga mis siis toestab seda kogu väljatoodud kompotti seal. Siis vaja mõelda veel jalaraudade paigutus jne jne nagu ennist mainisin siis tagapidur, äkki ka veel porikas. Seega jutu point on- ära vaidle kui sul on 0 kogemust vs pundiga, kes on ca 10 ratast teinud, ja hetkel juba ootab 3 oma järge mis peaks kõik pm selle aasta sees veel ka veerema saama. AGA, kui sa tõesti soovisid aind keevitusteenust, siis no problemo, tehakse velg ja kiige sulle vast 12 h valmis, kuid see eeldab seda, et sa tood valmis lõigutud velje ning rakises kiige koos valmis tehtud lisamaterjaliga. Nüüd aga võid tänada mind, et viitsisin sind harida, sest usu mind, teised kes taolisi asju eestis teevad, nemad ei vaevu sinuga absl mingit pikka juttu ajama kui sa õpetad isa nikkuma (togi) Pöördu Motoremi või Ilge poole näiteks ja uuri sealt ajakava. Seda veel ka, kui sa tahad peale hooaega alustada ja talv tuleb peale, kuhu selle rattaga nii hirmus kiire on ? tunnihinnaga neid asju ju ei tehta. Kõike kõige paremat soovides.

If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”