Valju sumpsiga Euroopasse

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 5198
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 591 korda
Tänatud: 500 korda
Kontakt:

Re: Valju sumpsiga Euroopasse

Lugemata postitus #61 Postitas Macintosh » 14 Juun 2018, 12:35

yeekim kirjutas:Sakslastel endil on suht kõik reguleeritud- iga lisa, tüüning vmt. peab omama ABE't ja sissekannet teh.passi.

Nii on. Kui sul ikka sõiduki all on teise mõõdus rehvid, kui passis kirjas siis nendega sealt enam ära sõita ei tohi ja trahv tuleb korralik. Samas on neil täpselt selge, milllised on mängureeglid ja mis selleks tegema peab, et näiteks külgkorv mootorratta külge kinnitada. Mite nagu meil, et sõltub suures osas konkreetse ametniku suvast, kas talle meeldib või mitte. Need asjad, millel on vajalik homologeering olemas võid tsikli/auto külge keerata seal silmagi pilgutamata. Minul on tehnoülevaatust teostanud ametnik öelnud Leo Vince summuti kohta: "kas see siia ikka käib ning kas liiga vali mitte pole". Hoolimata sellest, et kannab hästi nähtavat sertifitseerimistunnust ning on vaid õige natuke valjem, kui tehasesummuti.


Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee

Mine “Mootorratastest üldiselt”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline