Valju sumpsiga Euroopasse
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Austrias ütlesid kohalikud, et valju sumpsiga mägiteedele ei tasu minna, trahvitakse ja korralikult. Lauskmaal olevat ok, eriti ei huvitavat kedagi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
randel kirjutas:Austrias ütlesid kohalikud...
Seal on mägedes ikka samal põhjusel paljudes külakeskustes keelatud vahemikus 6.00 - 22.00 tsikliga läbi sõita.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Üks hea intelligentsuse, ehk siis selle puudumise indikaator on just see, kui palju suudab inimene tekitada müra enda ümber. Kas selle eest kohe rahatrahv kirjutada on iseasi.
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Hr. Kaaru kirjutas:Üks hea intelligentsuse, ehk siis selle puudumise indikaator on just see, kui palju suudab inimene tekitada müra enda ümber. Kas selle eest kohe rahatrahv kirjutada on iseasi.
... nu kui muidu aru ei saa, siis vb.
Aga meil, lauskmaa inimestel, ole vb seda küngaste rahvaste mõtteid raske mõista. Küll aga mäletan ka midagi sarnast Itaaliast ja mõnedest suusa piirkondadest, kus nö "Lambosid" ligi ei lubatud, kui oli ohtu lumele või pudenevale kraamile, sest need võnked on ikka suht agarad seal + kohalikud inimesed ei ole vb ka kõige õnnelikumad, kui nad on kaugele ja kõrgele mägedesse läinud vaikust nautima ja siis mingid maniakaalsed egolaksutajad oma pisikese peenise taga istudes peavad kogu nende elukeskkonna oma pröökamisega ära rikkuma.
Hea on alati ka see, kui on võimalus jäetud orik sumpa külge panna lihtsa vaevaga.
Ja db killeritega õigesti toimetades saab ikka päris mõistlikuks igasuguse mölinapaja.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Hoi!
Vaatasin mingi aa' dokut Saksa politseist, kuda nad "võõraid" rajalt maha noppisid ja oma riigi seaduseid neile tutvustasid.
Oli tsiklimehi, kes pidid oma ratsu tee äärde jätma (dB) või neid autojuhte, kellele anti valida, kas sõidavad edasi aknad all või kisuvad toonkile kohapeal ära(oli mõlemaid).
Sakslastel endil on suht kõik reguleeritud- iga lisa, tüüning vmt. peab omama ABE't ja sissekannet teh.passi.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Müra väsitab ja ei kujuta hästi ette,et peaks nädalase või pikema tripi tegema mingi möirgava lohe seljas.Isegi sellise reisikaaslasega terve päev koos sõita on ilmselt paras piin.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
yeekim kirjutas:Sakslastel endil on suht kõik reguleeritud- iga lisa, tüüning vmt. peab omama ABE't ja sissekannet teh.passi.
Nii on. Kui sul ikka sõiduki all on teise mõõdus rehvid, kui passis kirjas siis nendega sealt enam ära sõita ei tohi ja trahv tuleb korralik. Samas on neil täpselt selge, milllised on mängureeglid ja mis selleks tegema peab, et näiteks külgkorv mootorratta külge kinnitada. Mite nagu meil, et sõltub suures osas konkreetse ametniku suvast, kas talle meeldib või mitte. Need asjad, millel on vajalik homologeering olemas võid tsikli/auto külge keerata seal silmagi pilgutamata. Minul on tehnoülevaatust teostanud ametnik öelnud Leo Vince summuti kohta: "kas see siia ikka käib ning kas liiga vali mitte pole". Hoolimata sellest, et kannab hästi nähtavat sertifitseerimistunnust ning on vaid õige natuke valjem, kui tehasesummuti.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1487
- Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
- Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 107 korda
- Tänatud: 64 korda
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Macintosh kirjutas:Nii on. Kui sul ikka sõiduki all on teise mõõdus rehvid, kui passis kirjas siis nendega sealt enam ära sõita ei tohi ja trahv tuleb korralik. pilgutamata.
Aga mis saab sellisel juhul, kui passis ja raamil on kirjas erinev mõõt? Mul on nii, kuna Maanteeamet ütles, et vin kood annab neile andmed ette ja neid ei huvita, mis raamil. Lisaks on mu ratta andmetes mudeli nimi ja tühimass valed. Arvel on justkui Kawasaki vn 1500 classic, tegelikult on tehasest väljunud ta Nomadina.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Ivoonu kirjutas:Macintosh kirjutas:Nii on. Kui sul ikka sõiduki all on teise mõõdus rehvid, kui passis kirjas siis nendega sealt enam ära sõita ei tohi ja trahv tuleb korralik. pilgutamata.
Aga mis saab sellisel juhul, kui passis ja raamil on kirjas erinev mõõt? Mul on nii, kuna Maanteeamet ütles, et vin kood annab neile andmed ette ja neid ei huvita, mis raamil. Lisaks on mu ratta andmetes mudeli nimi ja tühimass valed. Arvel on justkui Kawasaki vn 1500 classic, tegelikult on tehasest väljunud ta Nomadina.
Mäkk mõtles ilmselt Saksamaad. Seal on ainuke kehtiv dokument pass, mis seal kirjas on, on püha.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Ivoonu kirjutas:Ma mõtlengi seda, kui ma peaks rattaga Saksamaale sattuma
Selles osas turistid neid vist väga ei morjenda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Ivoonu kirjutas:Macintosh kirjutas:Nii on. Kui sul ikka sõiduki all on teise mõõdus rehvid, kui passis kirjas siis nendega sealt enam ära sõita ei tohi ja trahv tuleb korralik. pilgutamata.
Aga mis saab sellisel juhul, kui passis ja raamil on kirjas erinev mõõt? Mul on nii, kuna Maanteeamet ütles, et vin kood annab neile andmed ette ja neid ei huvita, mis raamil. Lisaks on mu ratta andmetes mudeli nimi ja tühimass valed. Arvel on justkui Kawasaki vn 1500 classic, tegelikult on tehasest väljunud ta Nomadina.
Siis mine vaheta pass ära,täna enam rehvi mõõtu passi ei panda.Tegelikult juba paar aastat ei panda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 127
- Liitunud: 26 Apr 2013, 11:59
- Tsikkel: VTX 1800, Tracer7GT
- Asukoht: Kuressaare
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Siis mine vaheta pass ära,täna enam rehvi mõõtu passi ei panda.Tegelikult juba paar aastat ei panda.
Mul läks aasta tagasi ilusti veel rehvimõõt passi ja nagu hiljem selgus, tagumisel kirjas vale mõõt.
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Klge nagu päriselt ka, kas kellelgi on reaalselt Saksamaal kunagi üldse tsikli tehnilist passi küsitud, rääkimata sealt mingite mõõtude kontrollimisest?
Tundub ausalt öeldes järjekordse tühja koha pealt välja imetud probleemina.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
smtasku kirjutas:Siis mine vaheta pass ära,täna enam rehvi mõõtu passi ei panda.Tegelikult juba paar aastat ei panda.
Mul läks aasta tagasi ilusti veel rehvimõõt passi ja nagu hiljem selgus, tagumisel kirjas vale mõõt.
11/2016 Tallnna büroos väljaantud passil pole rehvimõõte ega ka muud sarnast teavet.06/2016 välja antud passi on veel mõõdud. Peale seda olen veel umbes 6-7 liikurit arvele võtnud ja ühelgi pole passis rehvi mõõte.Käinud olen Sauel,Tallinnas ja Kuressaares.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: Valju sumpsiga Euroopasse
Jesper kirjutas:Klge nagu päriselt ka, kas kellelgi on reaalselt Saksamaal kunagi üldse tsikli tehnilist passi küsitud, rääkimata sealt mingite mõõtude kontrollimisest?
Auto passi on küsitud. Ning lahtise N1 veoki või ka lihtsalt suurema kaubikuga on tülpimuseni tsiklilaadungi dokumente kontrollitud. Rekord on 8 korda ühe reisi jooksul, pool tundi kuni tund iga kord. Ning igatsugu jaburusi on juhtunud.
...kuigi rehvid olid õiget mõõtu, väänati sajaline trahvi, sest polizeiniku meelest oleksid rehvidel pidanud olema kaldsooned, antud mudel aga oli ainult pikisoontega. Ja vaielda polnud kellegagi, tosin aastat tagasi oli mobiilinett seal pea tundmatu ja polnud nutiföönegi... Ning sain veel hirmpika loengu, et ma vihmasaju korral kindlasti parklasse pööraksin...
Vahetatud, originaalist suurema kütusepaagi eest väänati. Kuigi oli sertifitseeritud paak, tuli €80 trahvi, kuna paagis oli rohkem kütust, kui originaalis ette nähtud...
...nuh ja mõni kord väänati asja eest ka, selle peale ei kobise...
Ning sakslased ise ütlevad, et sertifitseerimata vidinatega tsikliga pole erilist mõtet trassile minna, ükskord jääd vahele niikuinii. Mõned politseinikud pidid asja lausa erilise mõnuga võtma. Ning alati, kui lisavidinatega tsikli ostad, saad kaustatäie igatsugu sertifikaate kaasa, mis neil seal peavad ülevaatusel alati ühes olema...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.