Räägiks mootorratta navidest
Re: Räägiks mootorratta navidest
Telefoni eelis on see, et kui see ära kaob, varastatakse või niisama saba annab siis isegi kõige vaesemates maailma piirkondades on suhteliselt odava raha eest võimalik mingi androidil jooksev käkk osta kui tegu on vähegi asustatud paigaga. Kui vaadata foorumi reisipäevikuid siis enamus inimesi väga karme reise ei tee ja liiguvad valdavalt ikka põhimaanteedel. Mis puudutab ülekuumenemist siis tasub navigeerimise ajaks kõik muud äpid kinni panna ja igasuguseid taustategevusi androidis piirata. Mul on telefonis kõik elementaarselt mittevajalik välja lülitatud, tarbetuid äppe pole ja enamusel äppidel keelatud ka "notifications" ehk siis kõikvõimalikud teadaanded sõnumid jne. Samuti on selles osas ka telefonil ja telefonil vahe sees ja kõiki seadmeid ühte patta panna ei saa. Ma ei ole kordagi väitnud et päris navi on mingi kasutu seade, aga paratamatult saab nende seadmete aeg varsti läbi. Keegi ei kuula ju muusikat ka enam pleierist ning enamusel inimestel pole peale telefoni muud fotoaparaati ja videokaamerat, pole väga näinud inimesi kalkulaatoreid ja äratuskelli ostmas jne.... Sisuliselt on navi sama asi, mis telefon - väike puuteekraaniga arvuti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.