Valju sumpsiga Euroopasse

Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1273
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Valju sumpsiga Euroopasse

Lugemata postitus Postitas isakene »

Jesper kirjutas:

Klge nagu päriselt ka, kas kellelgi on reaalselt Saksamaal kunagi üldse tsikli tehnilist passi küsitud, rääkimata sealt mingite mõõtude kontrollimisest?

Auto passi on küsitud. Ning lahtise N1 veoki või ka lihtsalt suurema kaubikuga on tülpimuseni tsiklilaadungi dokumente kontrollitud. Rekord on 8 korda ühe reisi jooksul, pool tundi kuni tund iga kord. Ning igatsugu jaburusi on juhtunud.
...kuigi rehvid olid õiget mõõtu, väänati sajaline trahvi, sest polizeiniku meelest oleksid rehvidel pidanud olema kaldsooned, antud mudel aga oli ainult pikisoontega. Ja vaielda polnud kellegagi, tosin aastat tagasi oli mobiilinett seal pea tundmatu ja polnud nutiföönegi... Ning sain veel hirmpika loengu, et ma vihmasaju korral kindlasti parklasse pööraksin... :D
Vahetatud, originaalist suurema kütusepaagi eest väänati. Kuigi oli sertifitseeritud paak, tuli €80 trahvi, kuna paagis oli rohkem kütust, kui originaalis ette nähtud...
...nuh ja mõni kord väänati asja eest ka, selle peale ei kobise...

Ning sakslased ise ütlevad, et sertifitseerimata vidinatega tsikliga pole erilist mõtet trassile minna, ükskord jääd vahele niikuinii. Mõned politseinikud pidid asja lausa erilise mõnuga võtma. Ning alati, kui lisavidinatega tsikli ostad, saad kaustatäie igatsugu sertifikaate kaasa, mis neil seal peavad ülevaatusel alati ühes olema...

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”