Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Macintosh kirjutas:Maaks kirjutas:Kas riistvara poolelt ei ole mõnel tootjal juhtmevaba laadimist? Kui laadimine hoidikusse integreerida, siis saaks USB otsa korgiga kinni panna ja veekindluise paremaks.
Juhtmevaba laadimine on ebapiisava kiirusega ja ei toida ära.
Mul on autos mingi 13€-ne QI hiinakas hoidik ja selle sabas enamasti Samsa S2 orig 700mA autolaadija. Telefoniks viimased 1,5a olnud Samsa S7 (super seade, pruugituna hetkel ka juba üsna mõistliku hinnaga) ja pea igapäevaselt telefon hoidikus Waze'iga töös. Hoiab 100% peal või laeb eelnevalt tühjale kenasti juurde ka heleda ekraaniga. QI laadija ja ka konkreetne telefon ise samas toetavad ka 9V kiirlaadimist, nii et varu on veel metsikult. Autos on ainukeseks veaks, et tuuleklaasi küljes hoidikus, kus asi on parimini silma all, kipub suvel päike telefoni liiga kuumaks kütma ja siis kisab, et ei lae enam. Lahenduseks vastu päikest sõites laadimisest loobuda või teise hoidikuga ventresti ees hoida. Tsiklil peaks tuul piisavalt jahutama või siis saab gondli all päiksevarjus hoida.
ttameri kirjutas:Kusjuures mina otsin ka just sellist monofunktsionaalset lahendust. Ühest küljest selleks, et kui sõidad mägedes ringi siis ühel hetkel näed kena vaadet. Jääd seisma, võtad monseadme rattalt, teed pildi, paned kohe lõustaraamatusse teistele kadestamiseks, paned monoseadme tagasi, sõidad edasi.
Kus ta siis monofunktsionaalne on? Puhas multifunktsionaalse kombaini kirjeldus ju. Enamvähem nauditava pildi tegemine nõuab automaatselt tuntuma tootja tipptelefoni, st tutikana 500+ hinnaklassis seadet. Kui sa just konkreetselt fotokaamerat ei mõelnud? Seda võid ju alati paelaga kaelas kanda ka tsikliga sõites.
mx77 kirjutas:Maaks kirjutas:Telefonide GPS-ide kasutajatele küsimus, kas on võimalik kuidagi nii seadistada, et ekraan näitab asukohta ja liikumist ka siis kui navigeerimine ei ole sisse lülitatud? Selles mõttes et jookseb ainult kaardiäpp ja ei pea ekraani sõrmega edasi lükkama? Ja mis äppidel see võimalus on?
See on ainus asi, millest ma täna telefonis puudust tunnenen ja navis olemas onMul on telefonis Sygic ja see teeb just täpselt seda.
Mul on viimase 10-15a jooksul jooksvalt pea kõik diginavi variandid autos erinevates seadmetes (WCE/WM PDA/PNA, S60-ga Nokiad, iFöön, androidikad) ära proovitud ja tänapäeval mingi offline asja kasutamine tundub ikka korralik kiviaega tagasiminek. Viimati üritasin vist Saksast tulles tahvlil Navigoni parallelselt testida - Poolas sõida, krt, selle järgi pool aega metsas ja põllul. Igapäevaselt Waze'i kasutama oled harjunud, tundub offline navi kuidagi surnud ring. Teine asi muidugi, kui andmeside pole levi või ebaotstarbeka hinna tõttu kättesaadav.
mx77 kirjutas:urmas66 kirjutas:Ei taha kuidagi ega millegagi Mac sinu ideed maha teha,aga minu point asja juures on just see,et ma saan kasutada ainult ühte seadet nii taskus kui lenksul navigeerimiseks.Lisaks on mul varu telefon alati kaasas,kuna kasutan nii kui nii kahte numbrit.Hetkel olen oma eespool kirjeldatud lahenduse leidnud ja sellega üsna rahul.Garmini autonavi koos GIVI kotiga on ka pikemale reisile minnes kohvris olemas.
Loen huviga edasisi tegemisi.Selle lahenduse suurim viga on see, et kui sul tuleb telefonikõne sisse on sul naviekraan eest kadunud ja kui see juhtub kuskil keerulisel ristmikul on
Selle vastu oleks lahe asi miski BT-ga rakenduste kiirvahetamise (a'la win alt+tab) füüsiline nupp lenksule pöidla alla. Sealt mõtet edasi arendades - ehk leiab pöidla alla ka mingi BT-ga trackpointilaadse toote? Liigutades kursor, vajutades klikk. Back nupp võiks ka lisaks olla. See oleks tsiklil nutika kasutamisel päris asjalik lisa. Puutetundlikkuse osas siin teemas veidi kastist välja mõtlemine.
Nagu ma aru saan, siis Mac sel talvel katsejänest ei leidnudki, kelle arenduse vigadest õppida, kui endal kunagi reaalselt vaja? Pühapäevasõitjana mõtlen ka vahel, et võiks mingi naviasja lenksule saada, aga pigem oleks selleks siis ka ikkagi igapäevaselt kasutatav telefon. Kasvõi juba seepärast, et pidevalt kasutades oleks ta ka up to date ja harjumuspärases seades. Võimsamalt seadmelt mingi uima peale alla kolimine võtaks ka vanduma. Tegelikult esimese asjana tahaks oma gixxeri lenksule lihtsalt tavalist kella... Digispido/odo olemas, mille krdi pärast tootja ei oleks võinud ühte nurka ka ajanäitajat sättida? Samal põhjusel, nagu Apple tõi esimese iPhone'i meelega välja ilma 3G ja GPS-ita: et järgmist mudelit saaks täiuslikumana pakkuda?
Ahjaa, üks asi veel. Mida, v*ttu, Regio küll mõtleb, et nad pole Androidile/iOS-ile mõistlikku suunarit arendanud? Aastaid juba Road Atlas rakendus olemas, kuid midagi pole vahepeal arendatud. Kas segab kokkulepe mõne suure tootjaga, kellele allhanget teevad või nad ei taha lihtsalt raha maast üles korjata? Talude leidmiseks tuleb hetkel tihti viimasel km-l Waze kinni panna ja asuda Road Atlase kaardil kahte punkti kokku ajama.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.