Kaherattalise piduri stend?

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kaherattalise piduri stend?

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Need pidurid on cruiseritest VTX1800-l, Warrior-il on R1 pidurid need on erandid, X11-l samuti. Ka neil iga klotsiga pole seda "õiget" pidamist. Imelik, et internetis puuduvad testandmed või neid polegi tehtud? Vulcan-ile on pandud tocico 6 kolvilised sadulad (baigilt hayabusa ja muud) kuidas need on võrreldes eelpoolloetutega? Siin tuleb mängu tsikli raskus, üksinda sõites on sama kaal mis teistel 100kg onkel taga. Pidurdades liigub raskuskese ettepoole ja esiamort peab (peaks) kogu tsikli kaalu vastu võtma. Algselt olid originaalvedrud, need olid pehmed, isegi väga. Kui pidurdades läheb vedru põhja on jama juhitavusega ja üldiselt ohutusega. Nüüd max. tugevusega (mida saada oli!) progresseeruvad vedrud, ka vedru traat oli jämedam ja asi tuntavalt paranes.....enam põhja ei vaju, vaata, et liigagi jäik, sama ka tagavedruga mis on tehases häälestatud 2-kesi sõiduks, Wilbersi toodang. Cruiseritel madaldus paketid annavad küll efektiivse välimuse aga viivad sõiduomadusi viletsamaks, ka enne oli wilbersi tagaamort,SUURE madaldusega, nii suure madaldusega enam ei toodeta, nüüd on 10mm vähemaga tootmises. Raami alumine tala peaks olema teega horisontaalne, mitte kaldes. Enne juhtus kurvides (ka suhteliselt kerge kallutusega) sumpsi toru kokkupuude teega, sellest sain lahti teise sumpsi ja amordi vahetusega. Käpardlikud ümberehitused vedrustuses ja pidurites võivad kurvalt lõppeda. See kehtib muidugi siis kui tahetakse ka sõita mitte kohviku ette "veereda" ja sõiduomadused mängivad rolli mitte ainult välimus. :evil:
Võidusõidu pidurite jutt on tõsi...mitte "et rehv kleepub teega kinni" stiilis. Seal on hoopis muud nõuded ja jõud mis piduritelt nõutakse kordades suuremad, ka kiirused. Ise kõiki klotse läbi proovida pole aega ega tahet. See on uurimislabori töö ja nemad saavad selle eest palka. Mõne klotsiga on tunne, et "libiseb läbi" muidugi puhtalt "kõhutunne", teisega, et nagu "imeks kinni", vahe on suur ja tuntav. Nende heade klotside marki pole meeles, pakendid on garaazis. Selge, et odavad ei saa olla parimad, kui kallis klots ei pea on asi hullem.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”