[U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2195
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 555 korda

Re: [U+] Mootorrattad ühissõidukiradadele, tehnilisest ülevaatusest võiks loobuda...

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma ei tea, vbl mul on peas midagi viga, aga ma ei näe igapäevaliikluses küll mingit "võitlusvälja" ja karjuvat vajadust mingite reeglitega midagi jälle muutma hakata. Igale poole kuhu on mõistlik vahele ronida, saab ja lastakse kenasti, sealhulgas bussijuhtide poolt, noh ja mul on tsikkel ju veel umbes poole kultuurimaja suurune - mingi vähe mõistlikumate gabariitidega pilliga oleks kõik veel tublisti lihtsam. Noja kõigi objektiivsete mõõdikute alusel on minu üldised tsikliga sõitmise oskused pigem seal alumise 25% piiri peal, seega usun et igaüks saaks samamoodi hakkama, kui keskenduks virisemise asemel sõitmisele. Pigem tundub, et inimesed lihtsalt ei sõida eriti palju igapäevaselt linnas ja no loogiline et kui teha värisevate kätega stiilis üks splitt nädalas, siis tundub kõik nii raske ja kole ja on vaja tervet bussirida endale ja nii edasi. Või siis kui oma kopterile panna kahe meetri laiused apehangerid üles turritama, siis loomulikult füüsiliselt pole ruumi, aga seda pole ka seal paljukiidetud abstraktsel "mujal maailmas" rohkem, pigem vähem.

Ehk siis äkki kui splittimine raske tundub, tuleks mõelda sedapidi et kas üldse on realistlikult oma võimeid hinnates tarvis oma nahka turule viima hakata, või siis äkki lihtsalt leppida sellega et jõuad koju veidi hiljem, aga kindlalt ühes tükis. Silma järgi hinnates on paljud seda ka teinud, ja selles pole midagi häbiväärset - kui tsikkel on majapidamises rohkem lõbusõiduki ülesannetes, siis pole ju tegelikult kuskile kiiret, samuti saab need lõbusõidud sättida õhtustele aegadele, kui ummikud on väiksemad. Närvipinget ka vähem, sest olgu autojuhid nii vastutulelikud kui tahad, ikka on võimalus et mingi õliloik on maas või rekkad on pikirööpad sisse sõitnud vms, mis sind tasakaalust välja viib. Sellist asja et saad seal lõdva randmega põrutada pole reaalses maailmas olemas, enda naha terviklikkuse huvides peab ikka ärkvel olema, nii meil kui "lõunapoolsetes riikides".

Tsiklite TÜV on võrreldes autoga muidugi nali, samas kuna selle läbimine on nii lihtne ja odav, siis ei näe ka siin põhjust tõmblemiseks. Palju hullem oleks, kui peaks hakkama iga nurga peal jooksvalt oma torude ja tulede ja vilede seaduslikkust tõestama, praegu on TÜV ikka selles suhtes argument, et kui tee peal inspektorile midagi tundub või ta midagi kuulis või taevane hääl midagi sosistas vms, siis ta reeglina kohe trahvi teha ei tohi, vaid tohib ainult kordusülevaatusele saata.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Uudiseid ja teateid kogu maailmast”