Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 300 fat ass, 2004a, RasmusL

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Busal näiteks ei pidanud kestma osad käigurattad ja veovõll. Kõik mis on üle 50% orinaalist üle on tundmatu maa...busal siis 300HJ. Kui saab turbole cooleri on töörežiim tunduvalt parem, just kolvidele ja klappidele. Tsiklil pole sellele enamasti ruumi, seetõttu muud "nipid". Nostalgilistest ratastest olen näinud 350-st veneaegset rinka ratast 60HJ kompressor mitte turbo. Siis oli turbo tehnika veel arendamata, eks seetõttu. Kuulnud olen ka Zil 5,55liitrisest mootorist vana kahetaktilise Maz diisli kompressoriga, olla 60 või 70 algul sõitnud eesti teedel ja Volgast oli kiirenduses üle....kas legend? Z1000 mootori alla oled kõvasti investeerinud ja seda juppideks lasta on lollus, ega siin pole V1 tiimiga tegu kus raha on millides ja parimad mehhanikud ootavad järjekorras. Ja oma projektis olen samuti imestunud kuidas see raha kulub, soot või 2 sinna ja tänna ja ongi tonnike otsas...mul õnneks on jäädud napilt alla selle müstilise 50% piiri ja samuti sidur lendas...jälle kulu, osad 300jewrikut.
See pakkumine milles 2008a. B King oli müügis on müüdud...oli 6tuhandega müügis ja tsiklimehed kartsid! Oleks siis mõni julge naine leidunud.....

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”