Kaherattalise piduri stend?

Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Kaherattalise piduri stend?

Lugemata postitus Postitas korke »

Pidurdus jõudu ehk ei saa mõõta. Kuid kas oli mõne elemendi vahetamisest tolku. Saad mõõta pidurdusmaa pikkusega ja tagumikuga.

Ma tahaks näha seda tegelast kes suudaks minu baigil blokki saada piduri. Kogu piduri süsteem välja vahetatud ning korralik amort ees. Variant kas käid üle nipli või jääd lihtsalt seisma.

Hea pidur ei ole see mis suudab blokki pidurdada vaid see mis omab aeglustus jõudu. Hiina klotsid suudavad väga kergelt blokki lasta esiratta.
Hea piduril tulevad ka mängu teised nüansid ,et mis võimalusi annab ta sulle lisaks. Näiteks Nissin originaal pumbaga ja hea klotsiga võib jääda pidurdus maa sama pikkaks aga nissiniga sa ei suuda juhtida pidurit nii hästi ,et kurvi sisse pidurdada või kurvi sees pidurdada. Puudub tunnetus ja oma oskamutusest tõmbad inertsi koos raskusega liiga kiiresti esiratta peale. Ringrajal oleme kohand palju põikpäised kes väidavad aga mis vahet on..ma ju saan pidama. Pärast kui on nad piduripumba või klotsid väljavahetanud. Söövad oma sõnu.

Kõige mõistlikum piduri täiustus on brembo piduripump rcs 19 või rcs 17 ja z04 piduriklotsid. Eeldusel loomulikult ,et on armeeritud pidurivoolikud ka peal.
Sadulate kohalt on sammuti mõistlik minna kasvõi mõne odavama otsa brembo sadulale. Sest paljude Tokico sadulate miinuseks on tihtipeale nende valmsitamise kvaliteet ja tekitavad anomaaliaid. Juhul kui sul on vedanud sadulaga siis saab ka tokicoga hakkama.

Piduripumba valikut tehes ka ei tohi päris nii läheneda ,et võtan kõige suurema ja siis on kõige parem. Ntx Ducati Panigale, Aprilia Rsv4 ja Yamaha R6 omavad väikseid sadulaid. Seal peab kasutama 17mm mõõdus piduripumpa.

Lisaks veel müüt ,et racing klots ei tööta külmastpeast või kulub liiga kiirelt. Brembo z04 töötab külmast peast juba palju paremini kui ükski teine piduriklots ja mida rohkem temperatuuri saab, seda paremaks läheb. Kestab 2x kauem kui originaal. Piduriketast sammuti ei söö. Lisaks ei pea enam nii suurt jõudu piduritele rakendama ,et toimuks aeglustamine.

Tähtis kogu selle asja juures on mitte unustada oma rehvi ja amortide seisukorda. Kui ikka amort ei tee tööd ja rehv 10a vanune plastik. Siis hea pidur ka enam seal väga imet ei tee :mrgreen:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”