Sidesüsteemid mootorrattal

Kasutaja avatar

srx
Postitusi: 202
Liitunud: 18 Aug 2015, 13:55
Tsikkel: VX800, CB600F, R6, GS500
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Sidesüsteemid mootorrattal

Lugemata postitus Postitas srx »

Ma tahan pea iga päev oma PackTalk Boldi vastu seina puruks visata. No täielik crap! Ei soovita mitte kellelegi. va. juhul kui on soov kasutada AINULT intercomi DMC rezhiimis - see on ainus koht, kus ma seda täna kasutama oleks nõus.

BT levi on täielik PASK! Pidevalt on probleemid. Levi võib ilmselt mõõta sentimeetrites, mitte meetrites. Keera pead sõidu ajal valele poole ja juba on võimalik saada auk ühendusse, eriti kui ilm on veel veidi kehvem (niiske/sajab). Astu paar sammu eemale ja suht garanteeritud, et tekivad mingid augud.
Vahel kaob ühendus täitsa ära sõites. Sõites korda ei saa. Peab seisma jääma ja kõike sisse välja lülitama.
Väga tihti ei õnnestu seadet välja lülitada. Selleks, et õnnestuks, peab telefonis BT välja lülitama. Ehk siis jällegi, kui seda on vaja teha sõidu ajal, siis võimatu.
Kuna minu kasutus on peaaegu 100% telefoni handsfree, siis need jamad on niimoodi kopsu üle maksa ajanud, et Cardo seisab riiulis ja kasutan jälle hiinakat, mis lihtsalt töötab, alati ja igast asendist.

Kui on soov mingi seadme järgi, mille kasutusala on 95% telefoni handsfree, siis hiinakas on OLULISELT parem valik! Ja lisaks veel 8x odavam.

Ei saa mina aru, kuidas on võimalik, et see on selline rämps ja maksab nii üüratult palju, et isegi hiinakas on selle kõrval oluliselt parem.
Mina olen Cardos igaljuhul täielikult pettunud ja ei osta mitte kunagi mitte ühtegi Cardo seadet. Need head omadused, mis tal on, ei kaalu üles neid probleeme, mis mind igapäevaselt häirivad.
Hiinakale paremad klapid külge ja saad omale päris hea handsfree. Samuti saad ühe inimesega suhelda paarisaja meetrise ulatusega. Kui on vaja rohkemat, siis muidugi peab vaatama muid variante.

Ei ole õnnestunud ka tootjalt mingit vastust ega kommentaari saada.

Ehk siis kokkuvõttes:
Kui kasutad mootorratast igapäevase liiklusvahendina ja sellest tulenevalt liigud enamasti üksi, siis hiinakas on päris hea variant.
Kui sõidad nädalavahtustel ainult ja enamasti grupis, kellega tahad pidevalt rääkida, siis võid Cardot proovida.

Ainus positiivne omadus Cardolt on dünaamiline helitugevus ja üldiselt kõrgem helitugevus. Nendest omadustest tunnen veidi puudust hiinaka puhul. Aga see on ka kõik.

See on minu kogemus/arvamus umbes 2 kuulise kasutuse järel, kasutades mootorratast igapäevase liiklusvahendina.
Ei soovi sellel teemal siin mingit pikemat arutelu tekitada rohkem, eespool juba räägitud küll.
Ja sellel teemal ilmselt rohkem sõna ei võta ka. Minu jaoks on Cardo täiesti maha kantud variant. Kui nende kõige kallim ja parem seade on juba selline rämps, siis vaevalt, et mõni teine parem on.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”