Mootorratta elektroonilised abilised: ABS ; veojõukontroll, märja tee reziim ja elektroone cruise control

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Mootorratta elektroonilised abilised: ABS ; veojõukontroll, märja tee reziim ja elektroone cruise control

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

Kas CRF1000L-iga tegu? Ja 3 taset: libe/märg ; linn ja sport? Ülimat oskust nõuab libedal (märg rohi, lahtine kild) nii kiirendada, et juhitavus säiliks ja ükski kivi ei lendaks. Kahjuks seda ei valda täiel määral, küll saab minema aga suhteliselt aeglaselt...reserviga. VN2000-l on mõõdetud rattast 200NM ja kiire ülekanne (6 hammast taga vähem), sellega nõuab SUURT tunnetust ja harjumist....saab hakkama. Talvel lumel ja kiilakaga pole proovinud. Autodel on mitme tasemega ABS pidureid, kas tsiklite ABS on kõigil sarnane või on ka seal omad reguleeringud ja mõned tuntavalt paremad kui teistel?

Ülalolevas videos naine ei tunneta kohe üldse masinat :wack: Algul peaks sellisega libedal platsil päeva - paar katsetama, kui aga aega pole siis nii paigalt võtma, et algul ka tuk-tuk saaks mööda. Sama kehtib ka tsiklile, pead tundma enda ja tsikli piire, need aga tulevad ajaga ja katsetamisega.

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”