Kaherattalise piduri stend?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Kaherattalise piduri stend?
korke kirjutas:Mis puudutab su teooriat. Jah see on õige osaliselt. Aga seleta miks siis Brembo z04 piduriklotsidega on pidurdus maa tunduvalt väiksem kui teistel ? Või veel parem. Kui klotsi materjal on läinud ja metall vastu metalli. Ikka suudetakse blokki pidurdada . Miks kui baigil ära võtta üks piduriketas, läheb kergemini blokki ratas ?
Ei ole mina füüsik ,et tulla mõne ägeda teooriaga välja. Kuid meie töökoja taga on suur ilus asfaldi plats. Kus paar tulihingelist hiina/odava piduriklotsi kaitsjad ka küllili käinud oma teooriat kaitstes
See ei ole minu teooria - see on füüsika (KST kes selle algselt välja mõtles)
Sa peaks paremini kui mina teadma, et pidurdusmaa on minimaalne kui hoida ratas veeremise ja blokeerumise piiril. Heade/ tasakaalus piduritega on seda "lihtsam" teha. See ei tähenda, et pidurit ei ole võimalik blokki lasta.
Metall metallile hõõrdetegur on 0,3 (1kg massi hõõrdejõud on 300g), fiktsioonkatted suurendavad seda, aga mitte väga palju, nende peamine ülesanne on olla kuluvaks elemendiks. Rongid ju pidurdavad siledal raual ja saavad samuti seisma
Kui 2-e sadulaga süsteemist 1 sadul eemaldada, siis langeb ülejäänud kolbidele 2x suurem kulu ja tekib tinglikult 2x suurem kolvi liikumine, ehk siis kolbide liikumine on 2x kiirem (plaksust blokki, sama peapumpa kasutades). Täpselt vastupidine olukord on kui paigaldada 2-e kolviga sadula asemele 3-e kolviga sadul - saadakse juurde paindlikkust, aga peab kõvemini pressima (loe: pikemalt tõmbama).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.