Kaherattalise piduri stend?

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2685
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 196 korda
Tänatud: 418 korda

Re: Kaherattalise piduri stend?

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Kalapea kirjutas:

Vabandan norimise pärast, kuid viimane lõik kisub küll vähe mööda (mitte, et kogu teema huumor ei oleks). Kuidas on võimalik töösilindri vähendamisel saavutada 2x suurem rõhk ja "survejõud", mis iganes see tähendaks. Ja töösilindri suurenemisel peab kõvemini pressima ja mis on hüdraulika puhul "paindlikkus"?

Õigust räägid, läksin hoogu. Mõtlesin kulu ja kirjutasin rõhk. Parandan kohe postituse ära, et rohkem segadust mitte tekidada :mrgreen:
Kõik algas sellest, et kirjutasin postituse valmis ja siis käis vilks ja olin alguspunktis tagasi - valge leht ees.
EDIT: Teema ongi huumor, sest stendis kus ratas vabalt peal veereb ei saa mootorratta pidureid mõõta - tulemuseks oleks alati pidurite efektiivsus 100% sest sellistes oludes suudab mistahes "pidurisüsteem" tagada ratta blokeerumise.

Viimati muutis Maaks, 06 Juul 2018, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”