(TAHAN) VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda... → VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Kasutaja avatar

Teema algataja
TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

VÕIMSAT tsiklit...mingi 150KW ei rahulda...

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

ElectroMoto kirjutas:

Sõida paar päeva 125-se rolleriga ringi ja siis võta ükskõik milline 600+ cc masin ;)

Käisin just Portugalis ja kuna tsiklirent lasi rämedalt üle siis pidin leppima rolleriga.. 125-ne kahe (suht kerge) inimesega pardal oli täitsa ok minekuga. Kui koju jõudsin siis tundus oma 650-ne enduurokas nagu noor täkk amfetamiinilaksu all :D

Just, just! :D Algul oligi 1800-se asemel 125-ne, 1800-se Warriori jätsin pojale ja võtsin tsikli mis oleks matkaautosse kerge panna. Kahjuks varsti tuvastasin, et see 125-ne on üliohtlik masin ja ei saa kuidagi taga teedel hakkama....küll rekkad üritasid möödasõite, küll jäi tõusudel 1-ga hätta kui seljakott taga istus ja miljon muud häda kuni tekkis selle uue demotsikli vastu VIHA. Kui vihmas sõita ja KÕIK sind veel lisaks pritsivad oled nagu õlises porilombis püherdanud. Sai X11 võetud, lühike teljevahe ja mahub samuti napilt masinasse. Sellega sõites kisub juba nägu naerule ja kiirteedel vähesed tuhisevad mööda, tõuse jäksab võtta ja powercommander sai häälestatud just madalaotsale...tuli väänet alt 20% juurde :D
Töökindel ja lollikindel masin....aga see ei ole see kõige, kõige, kõige. Vulcan on puhtalt cruiser ainult natuke äkilisem kui tavaratas oleks, temaga samuti ei saa seda ülimat kaifi kätte olgugi, et max.kiirust on võimatu välja kannatada......pea tahab koos kiivriga otsast rebida. Seljakott aga on kiiruste suhtes hoopis hull (mida pole enne naiste hulgas kohanud :wack: ) ka 250 jääb "väheks".....X11 üle selle ei jõua ja isegi seda koos "kotiga" ei suuda saavutada :D
Super tsiklite proovimisel on häda selles, et isegi ostusoovi korral kardetakse anda proovida nagu selle kivist hinnaga 8tonnise tsikliga. Lisaks ka see, et sellistega mingi lühike sõit ja lollitamine võib kurvalt lõppeda, vaja harjutada, tundma õppida enne pole sealt midagi loota v.a. känkrad ja murtud kondid :shock: See kehtib ka minu vulcan-i kohta, ega taha niisama sõita anda....sest sõitmine pole lihtne juba kaalu tõttu ja algul tekib (suht sageli) soov rutskat keerata. See aga harjumuse puudusel ajab 400kg eluka tagarattale või muudab juhitamatuks nagu hiinlane selle õnnetu ferrariga......puru tsikkel koos invaliidistunud ostjaga on müüjale õudusunenägu :D
.....
¤ Need hobujõud peab kuidagi kiiruseks ka muutma ja see on asja kõige keerulisem külg.Milleks jõud kui seda rakendada ei saa.Enamus neist ägedatest ratastest tehtud puhtalt selleks et neid saab teha. ¤
......
Ka õige aga osaliselt. Pikk kiige, ei tõsta otsa ja suurel kiirusel ratta puksimine on vähe tõenäoline (jätame siis 500+hj tsiklid välja :D ). Möödasõidud on lust ka ferrarilaadsetest elukatest, kiiruse "piir" puudub või õigemini on omal peas kahe kõrva vahel. Aga probleeme on rohkem: teh. hooldus, ülevaatused, kallis hind ja kõik muu kaasnev. See aga ei tähenda, et ei võiks proovida........

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”