Mootorratta elektroonilised abilised: ABS ; veojõukontroll, märja tee reziim ja elektroone cruise control
-
Teema algataja - Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: Mootorratta elektroonilised abilised: ABS ; veojõukontroll, märja tee reziim ja elektroone cruise control
Erci kirjutas:Spoiler
Olen sõitnud terve elu ilma abilisteta ratastega ja nüüd viimasel need abilised on. ABS, Curve ABS, TC ja need erinevates režiimides kombineerituna. Hea on ka see, et kõike saab välja lülitada (va esiratta ABS).
Kokkuvõttes olen ära harjunud ja hea et nad olemas on, eriti kriitilises olukorras pidurdades.
Ahjaa - CC on ka mõnus abimees maanteel kulgedes.
Curve ABS? Palun seleta see lahti...kas kurvis esipiduriga pidurdamisel?? TC ja ABS võiksid olla raskematel ja võimsamatel masinatel
Kogemustest 125-sega, seal oli gaasikäepide alati põhjas...kuna plaanisin tagasi müüa siis mõned päevad isegi sõitsin nii, et kiirust reguleerisin piduritega, käepide põhjas....ainult N-il lasin tühikäigule. Järgmisele ostjale reklaamiti, et vanamees ainult natuke vaikselt, vaikselt "põristas", leidis liiga "äkilise" olevat ja vaatab 50-ste poole
Aga ABS ja TC kui täpselt toimivad? Kas on suuri erinevusi tsikli mudelite vahel? Küsin seetõttu, et pole selliste abimeestega ratast omanud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.